مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

خلق زنجيره ارزش پايدار برای مشتریان بانک ها


خلق زنجيره ارزش پايدار برای مشتریان بانک ها

حجم فایل : 259.3 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 62
بنام خدا خلق زنجيره ارزش پايدار
برای مشتريان بانکها مباحث مورد بررسي پيشينه مديريت بازار
مشتری مداری
تاريخچه خلق ارزش
مدل های ارائه ارزش برای مشتری
Value Shop
Value Network
Value Chain
Combination Model
زنجيره ارزش در بانکداری
نمونه ای از زنجيره ارزش برای خدمات بانکی ( Case Study )
طراحی زنجيره ارزش ( کار گروهی ) پيشينه مديريت بازار ( بازاريابی) زمان نوعي فرهنگ سازماني است كه به موثرترين و كارآمدترين شكل ،‌ رفتارهاي لازم جهت ارزش دادن به مشتريان را به بهترين شكل ايجاد مي كند. گرايش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتريان و استفاده از آن در تدوين استراتژي به منظور برآورده ساختن اين نيازها و اجراي اين استراتژي از طريق پاسخگويي مثبت به خواسته ها و نياز هاي مشتريان است. تعاريف مشتري مداري چرا مشتري مداري مشتري تغييرات محيطي
تكنولوژي اطلاعات
اقتصاد ملي وجهاني
سياسي و اجتماعي توقع مشتريان
كيفيت و تنوع
زمان
توجه و احترام شرايط رقابتي
فعاليت رقبا
حضور رقباي جديد
جايگزين ها ضرورت حركت به
سوي مشتري مداري Historical Value Creation - What’s next تاريخچه خلق ارزش – پس از آن چيست؟ ارزش سهامداران زمان Value of Bank Strategies ارزش استراتژی های بانکی راهبردهای ارائه ارزش برای مشتری
( Customer Value Proposition ) Value Proposition
سه مدل مختلف پيشنهاد ارزش
Chain Shop Network Stabell & Fjeldstad مدل هاي خلق ارزش برای مشتری ارائه ارزش ( Value Shop)
منطق اصلي آن ، حل مسئله است. ( مصرف منابع و فعاليت براي حل مشكل مشتري)
بانکداری اختصاصی ، ارائه خدمات اينترنتي و الكترونيكي ( Self Services )
شبکه ارزش ( Value Network)
منطق حاكم بر آن ارتباط بين مشتريان است.( ارتباط مستقيم بين دومشتري و مشتري با بانك)
مديريت ارتباط با مشتری ( CRM ) ، شبکه انتقال ارزش
زنجيره ارزش ( Value Chain)
منطق حاكم بر آن انتقال ورودي ها به محصولات با تمركز بر فعاليتهاي متوالي است 13 1. ارائه ارزش
( Value Shop ) 14 ارزش براي مشتري تنها در ارائه راه حل نيست بلكه در ارزشي است كه حل آن مسئله براي مشتري مي آفريند. 15 ارائه ارزش يافتن و شناسايی مسئله حل مسئله کنترل/ ارزيابی اجرا
انتخاب زيرساخت بنگاه مديريت منابع انسانی توسعه فناوری تدارکات مدل حل مسئله سايمون زيرساخت پشتيبان فرض اساسی ارائه ارزش چيست؟
ارزشی که با فراهم آوردن راه حل برای مشکل مشتری خلق می شود. Value Shop Problem Finding & Acquisition Problem Solving Control/ Evaluation Execution
Choice<br...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 367

دیدگاه های کاربران (0)

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما