حجم فایل : 117.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 15
بنام خدا دستورالعمل هاي نحوه تشويق و تنبيه كاركنان ماده 1: تعاريف ارباب رجوع : شخصي است كه جهت دريافت خدمت يا كالا در چهارچوب قوانين و مقررات عمومي به دستگاه هاي مشمول مصوبه مراجعه مي نمايد. ماده 2: واحدهاي ستادي دستگاه هاي اجرايي كه بطور مستقيم با مردم و ارباب رجوع براي ارائه خدمات در ارتباط نمي باشند با تشخيص دستگاه مربوطه مشمول اين مصوبه نمي گردند.
ماده 3: در پايان ارديبهشت هر سال 5 % از كاركنان كه بيشترين درصد برخورد مناسب را داشته اند به شرط اينكه هيچ گونه برخورد نامناسب نداشته اند ، انتخاب و جهت تشويق به رييس دستگاه يا واحد سازماني مربوط معرفي مي نمايد.
ماده 4:تشويق ها: تشويق با امضاي رييس دستگاه يا واحد سازماني با درج در پرونده كارگزيني مستخدم
حداكثر يكماه حقوق و مزايا بعنوان پاداش موضوع ماده 43 قانون استخدام كشوري ماده 5: ارسال اسامي پرسنل منتخب به شوراي تحول اداري دستگاه
بهره مندي از اولويت در استفاده از فرصت هاي شغلي
يك سال تعجيل در ارتقاي گروه ماده 6: جمعبندي نظرات ارباب رجوع توسط واحد امور اداري
ارسال نتايج جمعبندي شده نظرات به شوراي پيشنهادات
در صورت امتياز آور بودن پيشنهادات ، ارائه جايزه به فرد پيشنهاد دهنده ماده 7: رسيدگي به سوء عملكرد كاركنان در اين موارد صورت ميگيرد:
گزارش بازرسان
شكايات ارباب رجوع
ساير ساز و كار هاي نظارتي از نتايج نظرسنجي
ماده 8: ارجاع 5 % از كاركناني كه در 3 ماه متوالي بيشترين تعداد برخورد نامناسب را بر اساس نتايج فرم جمعبندي ماهانه نظرات ارباب رجوع ويا ساير موارد پيش گفت ، در صورتي كه تخلف آنان از مصاديق قانون رسيدگي به تخلفات اداري باشد، با نظر بالاترين مقام دستگاه به : هيئت رسيدگي به تخلفات تبصره 1: احكام مجازات فوق ، با توجه به قانون رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان انجام مي شود. تبصره 2: در مورد كاركنان آ زمايشي ( مشمول قانون استخدام كشوري) اگر در يكسال بيش از سه ماه نسبت عدم رضايت ارباب رجوع در مورد آنان بيش از 20 % باشد :
اجراي ماده 20 قانون استخدام كشوري
يا حسب مقررات ، لغو حكم آزمايشي تبصره 3: لازم است مديران نسبت به تغيير شغل و يا معرفي جهت دوره هاي آموزشي كاركناني كه برخورد نامناسب با ارباب رجوع توسط آنان تداوم داشته باشد، اقدام نمايند. ماده 9: در صورتي كه امتياز واحد سازماني تحت سرپرستي مديري بر اساس گزارش بازرس كميته تكريم در سه نوبت متوالي در يكسال ، نا مطلوب تشخيص داده شود و يا نسبت عدم رضايت مراجعين در كل واحد سازماني بر اساس ستون هفتم فرم جمعبندي سالانه نظرات ارباب رجوع بيش از 20 % اعلام گردد يا گزارشات واصله از واحد رسيدگي به شكايات حاكي از عملكرد نا مطلوب واحد سازماني باشد، در مرحله اول بر اساس گزارش ستاد برنامه ريزي تحول اداري استان و يا شوراي تحول اداري از طريق استاندار يا رييس دستگاه مورد تذكر قرار مي گيرد و در صورت تكرار در د...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجیهای دستگاه سانتریفیوژ منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...
همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...
فایل اقدام پژوهی در 29 صفحه بصورت word و قابل ویرایش و دارای فهرست مطالب و منابع با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟ چکیده در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانشآموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می ... ...
کتاب رمان PDF ( خاطرات یک گیشا ) نویسنده : آرتور گلدن ترجمه : مریم بیات کتاب خاطرات یک گیشا از سرگذشت زنانی میگوید که در فرهنگ گذشته ژاپن جایگاه خاصی داشتند که احتمالا مشابه آن در هیچ کجای دیگر جهان یافت نمیشده و نمیشود. کسانیکه بر لبه باریک و روی مرز هنرمندی و ... ...