حجم فایل : 50.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 23
تعامل موفق با رسانه مقدمه اهمیت و ضرورت تعامل با رسانه ها
شرایط و چگونگی تحقق این مسله مباحث کلیدی و اساسی رسانه ((media چیست؟
انواع رسانه
1- رسانه های سنتی
2- رسانه های چاپی print media
3- رسانه های الکترونیک electronic media
4- رسانه های سایبر سواد رسانهاي و سواد اطلاعاتي كارورزان روابط عمومي با توجه به تأثيرات شگرف انقلاب ارتباطات و اطلاعات بر تمامي عرصههاي اجتماعي و شكلگيري جامعه اطلاعاتي، كارگزاران روابط عمومي براي حضور در اين شرايط و ايفاي نقش اصلي و اساسي خود بايد با دو مقوله مهم كاملاً آشنا شوند سواد اطلاعاتی
سواد اطلاعاتي از موضوعات جالب و جديد در عصر اطلاعات است. اين موضوع را ميتوان يكي از عوامل مؤثر براي حضوري موفق و پويا در اين عصر به ويژه براي كارگزاران روابط عمومي دانست.
رشد غيرقابل پيشبيني اطلاعات و فناوريهاي مربوط به حوزه ذخيره، سازماندهي و دسترسي به اطلاعات از جمله ويژگيهاي بارز اين عصر به حساب ميآيد
در عصر اطلاعات، علاوه بر ويژگي بارز و ملموس آن – يعني رشد كمي حجم اطلاعات – دگرگونيهايي نيز در ابعاد مختلف اطلاعات به چشم ميخورد. متعاقب اين تحولات و ظهور و مفهوم جامعه اطلاعاتي توانمنديها و سواد نويني متناسب با تغييرات ياد شده مورد نياز بوده كه بتواند ضامن بقاي افراد جامعه باشد. برخي از اين توانمنديها – با عنوان سواد – متناسب با نيازهاي روز از سوي صاحبنظران مطرح شدهاند . محققان مختلف بيش از 34 نوع سواد را در اين شرايط مطرح ميكنند سواد رايانهاي: توانايي بهرهگيري از رايانه و نرمافزارهاي آن براي انجام امور و وظايف
سواد فنآوري: توانايي استفاده از رسانههايي مانند اينترنت براي دسترسي به اطلاعات و قرار دادن اطلاعات در چرخه ارتباطي به نحوهي مؤثر.
سواد متني: در اين نوع سواد فرد توانايي تشخيص «واقعيت» و «ديدگاه شخصي» را در يك متن دارد. اين مهارت يكي از پايههاي سواد اطلاعاتي است كه مواد را از نظر ارزش انتقادي مورد ارزيابي قرار ميدهد.
سواد شمارشي: به توانايي تفسير پايگاههاي بزرگ داده و خرد كردن و پردازش ارقام آنها به روش معنادار و تشخيص صحت آنها اطلاق ميشود.
با توجه به مقدمه فوق ميتواند سواد اطلاعاتي را چنين تعريف نمود: «مجموعهاي از تواناييها و مهارتها براي جستجو، ارزيابي و استفاده مؤثر از اطلاعات» با سواد اطلاعاتي كسي است كه: «توانايي مكانيابي، دسترسي، ارزيابي و استفاده مؤثر و بهينه از اطلاعات مورد نياز براي هر فرد يا افراد را دارد.» بايد خاطرنشان ساخت كه فرد «باسواد اطلاعاتي» داراي قابليتهاي ذيل ميباشد:
1 – نياز اطلاعاتي را مشخص ميكند.
2 – نياز اطلاعاتي را مطرح ميكند.
3 – اطلاعات را بازيابي ميكند.
4 – اطلاعات را به...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجیهای دستگاه سانتریفیوژ منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...
فایل اقدام پژوهی در 29 صفحه بصورت word و قابل ویرایش و دارای فهرست مطالب و منابع با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟ چکیده در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانشآموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می ... ...
ترجمه شده روایی: دارد پایایی: دارد منبع: دارد(لاتین) ضمیمه فایل دارای 7 سوال قالب: ورد همچنین نمونه سوال و تست با جواب تشریحی درباره تمامی مباحث آمار و احتمالات، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت اسلامی، مدیریت تولید و عملیات پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، استعداد ... ...
کتاب رمان PDF ( خاطرات یک گیشا ) نویسنده : آرتور گلدن ترجمه : مریم بیات کتاب خاطرات یک گیشا از سرگذشت زنانی میگوید که در فرهنگ گذشته ژاپن جایگاه خاصی داشتند که احتمالا مشابه آن در هیچ کجای دیگر جهان یافت نمیشده و نمیشود. کسانیکه بر لبه باریک و روی مرز هنرمندی و ... ...