حجم فایل : 695.3 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 21
بنام خدا برند يا مارک تجاري
مقدمه:
برند چيست ؟
يک نام،اصطلاح،علامت،سمبل يا طرح و يا ترکيبي از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات يک فروشنده و يا گروهي از فروشنده ها و نيز تفاوت گذاري بين آنها ميان ساير رقباست.
به طور کلي برند ها به چهار دسته تقسيم مي شوند :
۱- برند انفرادي :
يک شرکت ممکن است بر اساس سياستي تصميم بگيرد.برندهاي مشخصي را براي هر يک از محصولات خود اقتباس کند .
۲- برند فاميلي :
برنده هاي فاميلي به يک سر ي از محصولات خاص محدود مي شود.اصطلاح برند فاميلي رجوع مي کند به يک نام تجاري Brand Name که يک شرکت براي يک سري از محصولاتش اقتباس مي کند.
۳- برند شرکتي :
ما ممکن است براس همه محصولات اسم شرکت کننده يا توليد کننده را بگذاريم.وقتي يک شرکت توليد کننده محصولات متعددي مي باشد اين نوع برند شرکتي استفاده مي شود. براي مثال نساجي تاتا ( نساجي مازندران ) محصولات مهندسي ، شيميايي و غيره.
۴- ترکيبي از همه: خصوصيات يک برند خوب:
۱- برند مي بايست چيزي از هدف توليد محصول ،کيفيت آن،منافع آن،استفاه هاي آن و طرز عمل آنو غيره پيشنهاد کند.
۲- برند بايد ساده ،کوتاه و داراي تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. براي مثال ،لوکس، ژيلت ،بي بي سي ،نايک ،مگي،بيک، و …
محصولات اسامي خودشان را دارند و برند شرکتي مشخص مي کند که شرکت همه محصولات را توليد مي کند. مثل (تاج شرکت تاتا ) يا (تاژ شرکت بهداد ) ۳- برند بايد به سادگي تبليغ و شناسايي شود
۴- برند بايد بخشي از يک حالت و طبيعت دائمي باشد
۵- برند بايد ساده و شفاف و جذاب باشد
۶- بايد قابل ثبت و حمايت حقوقي باشد
۷- بايد مشخص و دقيق باشد
۸- بايد داراي صداي لذت بخش درهنگامي که آن را مي شنويد باشد.
۹- بايد اقتصادي بوده و قابل توليد مجددو تکثير باشد.
۱۰- بايد اصل باشد ( غير تقليدي)
۱۱- نبايد به چندين گونه تلفظ شود
۱۲- نبايد تهاجمي (به کسي يا چيزي)و يا اهانت آميز باشد
۱۳- بايد تصوير خوبي ايجاد کند
۱۴- نبايد قديمي و کهنه باشد
براي مثال:
پپسي- سوني- بنز- ديزل- نايک- – ناسيونال- ولوو- ال جي ـ اچ پي – ژيلت– بنز- بيک-بي ام و- کوکا کولا …
سرفصل ها:
- معرفي علامت تجاري
- مديريت علامت تجاري
- ويژگي هاي يک علامت تجاري خوب
- مزاياي ثبت جهاني علامت تجاري
- علائمي که قابليت ثبت شدن دارند
- دامنه محافظت از علامت تجاري
- ارزش سازي علامت تجاري در فضاي تجارت ايران
- موافقتنامه و پروتکل مادريد
معرفي علامت تجاري : علامت تجاري يکي از مهم ترين عناصر بازاريابي و موفقيت يک سازمان مي...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فایل های داخل این مجموعه : مجموعه ی 1125 سوال چهارگزینه ای در خصوص برق صنعتی درجه 1و2 و تابلو برق فنی حرفه ای با کلید هفتصد ... ...
با POCKET OPTION یک معاملهگر حرفهای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معاملهگری میخواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمیخواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معاملهگر مبتدی انجام میدهد بررسی سایتهای مختلف معامله آنلاین ... ...
قسمتی از متن..... اینترا بالون پمپ یك دستگاه اختصاصی كمكی قلب میباشد در این روش یك كاتتر بالون دار را از طریق شریان فمورال وارد آئورت نزولی كرده و در هنگام سیستول بطن و انقباض بطن چپ وهنگام بسته شدن دریچه آئورت این بالون باد شده و با افزایش حجم در آئورت پرفیوژن كرونری ... ...
افسردگی چیست و چرا اهمیت دارد؟ افسردگی یک حالت خلقی شامل بیحوصلگی و گریز از فعالیت یا بیعلاقگی و بیمیلی است و میتواند بر افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افراد افسرده هم میتوانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بیارزشی، ... ...