مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

پاورپوینت بررسی طرح ايجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک


پاورپوینت بررسی طرح ايجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک

حجم فایل : 2.0 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 42
بنام خدا پاورپوینت بررسی طرح ايجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک
مثلث دولت، دانشگاه و صنعت دانشگاه دولت صنعت فرآيندها و قوانين جاري كشور بايد تضمين كننده حركت روان اين چرخه باشد. در واقع هريك از عناصر اين مثلث بايد از اين تعاملات منفعتي داشته‌باشند. اين چرخه تداوم خواهد داشت: اگر دولت در برابر دريافت ماليات از صنعت موجبات توسعه بنگاهها را فراهم آورد.
اگر دانشگاهها در برابر دريافت بودجه از دولت موجبات رضايت ذينفعان دولت را فراهم آورد.
اگر صنعت در برابر پرداخت حق‌الزحمه تحقيقات (R&D) ارزش افزوده مورد انتظار را دريافت نمايد. اين بخش از چرخه پيچيده‌ترين و مشكل‌ترين بخش چرخه مثلث دولت، صنعت و دانشگاه است.
ارتباط و هماهنگي اين دو در جهان امروز از اهميت بيشتري برخوردار شده‌است. چرا؟

چون اين ارتباط در دنياي امروز تضمين‌كننده حركت روان فرآيند نوآوري به عنوان موتور محرك توسعه صنعتي و اقتصادي دولتها و ملتها است. دانشگاه يك سازمان منحصر به فرد است كه 3 نوع محصول مختلف را ارائه مي‌نمايد:
نيروي انساني متخصص (جهت تأمين رضايت ذينفعان دولت)
پيشبرد مرزهاي دانش (جهت تأمين رضايت دروني)
توسعه فناوري‌هاي جديد (جهت تأمين رضايت صنعت) عملكرد دانشگاه را چگونه ارزيابي مي‌كنيم؟ فارغ‌التحصيلان دانشگاههاي خوب كشور در زمره بهترين محصولات انساني در جهان هستند.
سهم كشورمان در توليد دانش به روايت آمارها در حال رشد و توسعه است.
سهم دانشگاه در كشورمان در توليد فناوري قابل عرضه به بازار ...؟ نكته مهم:

توليد فناوري يكي از محصولات مياني فرايند نوآوري است و موفقيت دانشگاه در تخصيص سهم قابل توجهي از آن به خود منوط به تعامل موفق با صنعت است.

بايد توجه داشت كه پژوهش كاربردي هم مانند همه محصولات بايد نيازي را برطرف نمايد.
در واقع صنعت هم بايد احساس نياز به نوآوري داشته‌باشد تا پژوهش را حمايت نمايد. نياز صنعت به نوآوري در گرو قرار گرفتن صنعت در يك محيط رقابتي است.
صنعتي كه تحت حمايت شديد دولت‌ است و بازار تضمين شده را در اختيار دارد نيازي به پژوهش جهت ارائه محصول جديد ندارد. ما در سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران توسعه صنعت را در ورود به بازار رقابت جهاني مي‌دانيم و به همين دليل آرمان خود را “جهاني‌سازي صنايع ايران” اعلام كرده‌ايم. اگر صنعت كشور رقابتي نباشد و نتواند بازار پژوهش را براي دانشگاه ايجاد كند در آن صورت دانشگاه براي آينده و حيات خود چه برنامه‌اي دارد؟ سوال مهم: آيا با قطع سريع حمايت‌ها و قرار دادن صنعت در ميدان رقابت جهاني، يك صنعتِ رقابتيِ نيازمند پژوهش مي‌سازيم و يا آن را بكلي نابود مي‌كنيم؟ سوال مهم: دولت صنعت غير رقابتي و بي‌نياز از پژوهش را وادار به اعطاي هبه و كمك‌هاي عام‌المنفعه به دانشگاه نمايد.
دانشگاه به دنبال كسب بازارهاي جديد در جهان باشد كه اين امر در گرو داشتن سيستم و ق...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 103

دیدگاه های کاربران (0)

تعاریف و اصطلاحات نامه نگاری و مکاتبات اداری

تعاریف و اصطلاحات نامه نگاری و مکاتبات اداری

مقاله تعاریف و اصطلاحات نامه نگاری و مکاتبات اداری با عناوین ذیل جهت دانلود     1- مکاتبه 2- نامه اداری 3 - گزارش 4- گزارش کتبی 5- گزارش نوبه ای 6- گزارش کار 7- دستور 8- بخشنامه 9- حکم 10- دستورالعمل 11- آئین نامه 12- صورت جلسه 13- یادداشت اداری 14- مکاتبات ... ...

گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری ارس رایانه رشته مهندسی کامپیوتر، نرم افزار

گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری ارس رایانه رشته مهندسی کامپیوتر، نرم افزار

گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری ارس رایانه رشته مهندسی کامپیوتر، نرم افزار      به همراه ضمایم فرم های گزارش كار هفتگی و ماهیانه   مشخصات فایل گزارش: فرمت: وورد، Word تایپ شده( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحات: 55 صفحه کیفیت: بسیار عالی با ارائه این گزارش ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما