مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه و ممیزی آن


دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه و ممیزی آن

حجم فایل : 910.6 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 252
IMS 1 دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه و ممیزی آن
(IMS)

اهداف دوره مروري بر تعاريف و الزامات سيستم‌هاي مديريت ISO 9001:2000 ، ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001 : 2007
آشنايي با مشتركات سه سيستم
آشنايي با مستندات سه سيستم مذكور IMS 2 اهداف دوره شناخت مباني و اصول مميزي
شناخت مراحل و فرايند مميزي سيستم‌هاي مديريت
شناخت اصول رفتاري مميزين داخلي
آشنايي با روش ثبت سه سيستم IMS 3 IMS 4 سيستم هاي مديريت كيفيت (ISO 9001:2000)، مديريت
زيست محيطي(ISO 14001:2004) و مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي (OHSAS 18001:2007) با ثبت وقايع و به جا گذاردن شواهد عيني، با استفاده از ابزارهايي مانندبازنگري مديريت، اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه و مميزي ها شرايط يادگيري را در سازمان تسهيل مي نمايند.


IMS 5 عبارت است از يك نظام مديريت كه براي سازمان از ديدگاه هاي كيفيت، محيط زيست و ايمني و بهداشت حرفه اي برنامه ريزي، سازماندهي، هدايت و رهبري و كنترل مي نمايد. نظام مديريت يكپارچه(IMS)
IMS 6 مزاياي استقرار يكپارچه
سازمان‌ها مي‌توانند درصورت ادغام اين سه سيستم از مزاياي زير بهره‌مند شوند:
- افزايش اثربخشي سيستم مديريت سازمان از طريق نگرش جامع به موضوع تعيين خط‌مشي و اهداف، برنامه‌ريزي‌ها، مميزي‌ها، پايش و اندازه‌گيري و …
- كاهش تضاد و نقاط افتراق بين سه سيستم
- استفاده از منابع در دسترس به صورت مؤثر و پيشگيري از دوباره‌كاري‌ها و اتلاف وقت و انرژي كاركنان
- اجراي آسان‌تر و روان‌تر سيستم‌ها از سوي كاركنان IMS 7 كاهش زمان لازم جهت انجام مميزي‌هاي شخص ثالث و صرفه جويي در هزينه‌هاي مربوطه.
كاهش حجم اطلاعات در گردش و كمتر شدن احتمال بروز خطا و نيز حجم مستندات كمتر.
جلب رضايت طرف‌هاي ذينفع
از جمله مشتريان و ارائه تصويري
مطلوبتر از سازمان. IMS 8 ISO 9001-2000

IMS 9 سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 سازمان بين المللي استاندارد ISO
سازمان غير انتفاعي ، مقر آن در ژنو سوئيس
وظيفه آن تبادل نظر، توسعه و صدور استانداردهاي جهاني
در برگيرنده بيش از 100 كشور عضو و نماينده
متشكل از بيش از 200 كميته فني (TC) سازمان ISO ( International Organization for Standardizaton ) IMS 10 مباني فكري سيستم هاي مديريت كيفيت مشتري محوري
بهبود مداوم
سيستم‌هاي مديريت كيفيت، سازمانها را ترغيب مي‌كند تا نيازها و انتظارات مشتري را تحليل كرده و به تعيين فرايندهايي كه جهت دستيابي به محصول مورد قبول مشتري كمك مي‌كند اقدام نمايند و اين فرايندها را تحت كنترل قرار دهند و دائماً بهبود بخشند تا احتمال افزايش رضايت مشتري و ساير طرفهاي ذينفع را بيشتر كند. هشت اصل مديريت كيفيت 1- مشتري محوري ...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 301

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود سوالات آزمون وکالت دادگستری بهمراه پاسخنامه سال 1386

دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت دادگستری بهمراه پاسخنامه   منبع: www.filelaw.ir   مخاطب گرامی با سلام شما میتوانید در این پست نمونه سوالات آزمون وکالت دادگستری را که مربوط به سال معرفی شده در عنوان مطلب و بهمراه پاسخنامه دقیق و مدون آن میباشد را از طریق دکمه خرید قرار گرفته ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما