حجم فایل : 910.6 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 252
IMS 1 دوره آموزشی سیستم مدیریت یکپارچه و ممیزی آن
(IMS)
اهداف دوره مروري بر تعاريف و الزامات سيستمهاي مديريت ISO 9001:2000 ، ISO 14001: 2004 و OHSAS 18001 : 2007
آشنايي با مشتركات سه سيستم
آشنايي با مستندات سه سيستم مذكور IMS 2 اهداف دوره شناخت مباني و اصول مميزي
شناخت مراحل و فرايند مميزي سيستمهاي مديريت
شناخت اصول رفتاري مميزين داخلي
آشنايي با روش ثبت سه سيستم IMS 3 IMS 4 سيستم هاي مديريت كيفيت (ISO 9001:2000)، مديريت
زيست محيطي(ISO 14001:2004) و مديريت ايمني و بهداشت حرفه اي (OHSAS 18001:2007) با ثبت وقايع و به جا گذاردن شواهد عيني، با استفاده از ابزارهايي مانندبازنگري مديريت، اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه و مميزي ها شرايط يادگيري را در سازمان تسهيل مي نمايند.
IMS 5 عبارت است از يك نظام مديريت كه براي سازمان از ديدگاه هاي كيفيت، محيط زيست و ايمني و بهداشت حرفه اي برنامه ريزي، سازماندهي، هدايت و رهبري و كنترل مي نمايد. نظام مديريت يكپارچه(IMS)
IMS 6 مزاياي استقرار يكپارچه
سازمانها ميتوانند درصورت ادغام اين سه سيستم از مزاياي زير بهرهمند شوند:
- افزايش اثربخشي سيستم مديريت سازمان از طريق نگرش جامع به موضوع تعيين خطمشي و اهداف، برنامهريزيها، مميزيها، پايش و اندازهگيري و …
- كاهش تضاد و نقاط افتراق بين سه سيستم
- استفاده از منابع در دسترس به صورت مؤثر و پيشگيري از دوبارهكاريها و اتلاف وقت و انرژي كاركنان
- اجراي آسانتر و روانتر سيستمها از سوي كاركنان IMS 7 كاهش زمان لازم جهت انجام مميزيهاي شخص ثالث و صرفه جويي در هزينههاي مربوطه.
كاهش حجم اطلاعات در گردش و كمتر شدن احتمال بروز خطا و نيز حجم مستندات كمتر.
جلب رضايت طرفهاي ذينفع
از جمله مشتريان و ارائه تصويري
مطلوبتر از سازمان. IMS 8 ISO 9001-2000
IMS 9 سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 سازمان بين المللي استاندارد ISO
سازمان غير انتفاعي ، مقر آن در ژنو سوئيس
وظيفه آن تبادل نظر، توسعه و صدور استانداردهاي جهاني
در برگيرنده بيش از 100 كشور عضو و نماينده
متشكل از بيش از 200 كميته فني (TC) سازمان ISO ( International Organization for Standardizaton ) IMS 10 مباني فكري سيستم هاي مديريت كيفيت مشتري محوري
بهبود مداوم
سيستمهاي مديريت كيفيت، سازمانها را ترغيب ميكند تا نيازها و انتظارات مشتري را تحليل كرده و به تعيين فرايندهايي كه جهت دستيابي به محصول مورد قبول مشتري كمك ميكند اقدام نمايند و اين فرايندها را تحت كنترل قرار دهند و دائماً بهبود بخشند تا احتمال افزايش رضايت مشتري و ساير طرفهاي ذينفع را بيشتر كند. هشت اصل مديريت كيفيت 1- مشتري محوري ...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...
فهرست عناوین مطالب آموزش تندخوانی ۱۰۰صفحه » به دنیای تندخوانی خوش آمدید!. » پیشنهاد مهم » تندخوانی، روش تخصصی خواندن » ۵ نکتۀ مهم برای موفقیت در یادگیری و تندخوانی » ۶ دلیل که بهتر است تندخوانی را یاد بگیریم! » تعریف تندخوانی » اهمیت تندخوانی » شروع مهارت تندخوانی » ... ...
به نام خداوند بخشنده و مهربان سلام خدمت دوستان عزیزم امیدوارم هرجا که هستید حالتون خوب باشه میخواستم اتفاقاتی که بعد از استفاده از این محصول و کار کردن تمارین براتون رخ میدهد رو خدمتتون عرض کنم توجه بر روی نکات مثبت خودتون و ارتباط تون با همسرتون (الزاما نباید ... ...
کتاب رمان PDF ( دختر سروان ) نویسنده : الکساندر پوشکین ترجمه : دکتر پرویز ناتل خانلری "وقایع این رمان تاریخی به قیام دهقانی سالهای 1773تا 1775در روسیه مربوط میشود .این قیام به سرکردگی "ایملیا پوگاچف"، قسمت اعظم روسیه را در بر گرفت .(شخصیت پوگاچف در این اثر پوشکین، ... ...
نمونه گزارش کارآموزی جهت دوره کارشناسی عمران، معماری یا ساختمان. این فایل در قالب word تهیه شده و تصاویر تمامی مراحل پروژه در آن گنجانده شده است. پروژه دوره کارآموزی یک پروژه بازسازی ساختمان شمالی دو طبقه قدیمی دارای عملیات سفت کاری و نازک کاری به همراه نما و حیاط و ورودی ... ...