حجم فایل : 4.6 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 60
طراحي الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران
اهميت گردشگري ورزشي رشد با سرعت زياد (10 درصد در سال)
1 تا 2 درصد از GDP در کشورهاي صنعتي
تا سال 2011، 10 درصد از GDP را به خود اختصاص خواهد داد
10 درصد از کل گردشگران (بيش از 70 ميليون نفر در سال)
وجود تنوع اقليمي و آب و هوايي در ايران
رشد آينده گردشگري بر مسافرت هايي مانند آفتاب و دريا، فرهنگي، ورزشي و طبيعي متمرکز خواهد بود
استقبال و توجه فزاينده دولت ها به آن اهميت بازاريابي براي گردشگري ورزشي ارتباط بيشتر و بهتر با گردشگران ورزشي و تاثيرگذاري بر آن ها
ارضاي نيازهاي گردشگران براي بازديد مجدد
افزايش تعداد بازديدکنندگان از رويداد
استفاده از گردشگري ورزشي براي مقابله با نوسانات فصلي
مهم ترين عامل براي توسعه گردشگري ورزشي
انگيزه هاي متفاوت گردشگران ورزشي
ورزش محصولي متفاوت از ساير محصولات خدماتي است
لزوم سازماندهي و يکپارچه سازي فعاليت هاي گردشگري انواع گردشگري ورزشي شرکت کردن (گردشگري ورزشي فعال)
Active sport tourism
تماشا کردن (گردشگري ورزشي رويداد)
Event sport tourism
بازديد کردن از جذابيت هاي مشهور و مربوط به ورزش
Nostalgia sport tourism بيان مساله ايران يکي از کشورهاي جذاب از نظر گردشگري است اما سهم ما از صنعت گردشگري جهاني بسيار ناچيز است
ايران با تنوع اقليمي و آب و هوايي، ظرفيت هاي زيادي براي گردشگري ورزشي دارد
مسئولان عزم و اراده جدي براي توسعه گردشگري در کشور ندارند
ضعف بازاريابي در سازمان ميراث فرهنگي
تمرکز برنامه هاي بازاريابي گردشگري در کشور بر ترويج و تبليغ است
بيان مساله (ادامه) برنامه يا طرح معين و مدوني براي بازاريابي گردشگري ورزشي در کشور وجود ندارد
عليرغم هزينه هاي هنگفت، برگزاري رويدادها هيچ بهره اقتصادي براي کشور ندارند
برخي مقررات و سياست ها، مانع از توسعه گردشگري ورزشي شده است
گردشگران به خودي خود به رويداد جذب نمي شوند
افزايش ميزان حضور تماشاگران و بازديدکنندگان از دغدغه هاي برنامه ريزان رويدادها است
ضرورت پژوهش لزوم تهيه طرح هاي راهبردي توسط متخصصان داخلي
گردشگري ورزشي يکي از بخش هاي با رشد زياد
مزيت هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي بيشتر گردشگري ورزشي
بازاريابي مهم ترين عامل براي توسعه گردشگري ورزشي است
ورزش محصولي منحصر به فرد است
ناملموس بودن، غير قابل تفکيک بودن، متغير بودن، غير قابل ذخيره بودن، غير قابل پيش بيني بودن
نوع گردشگر در بازاريابي اهميت دارد
گردشگران ورزشي انگيزه هاي متفاوتي دارند
انگيزه ها در بازارهاي هدف مختلف متفاوت است
ضرورت پژوهش (ادامه) جذب گردشگر يکي از شاخص هاي موفقيت رويداد است
گردشگران ورزشي به چيزي بيش از رويداد ورزشي علاق...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
نمایندگی خدمات مجازی: ارائه پنل خدمات مجازی، سوشال مدیا 200,000 تومان با تخفیف 50% فقط 100,000 تومان پنل «پنل نمایندگی ارائه خدمات مجازی، سوشال مدیا» بمب مجازی مدیریت: سوشال مدیا فرمت: pdf، آدرس پنل، ویدئویی mp4 تیم برنامه نویسی: سوشال مدیا سال انتشار: پنل ... ...
فهرست عناوین مطالب آموزش تندخوانی ۱۰۰صفحه » به دنیای تندخوانی خوش آمدید!. » پیشنهاد مهم » تندخوانی، روش تخصصی خواندن » ۵ نکتۀ مهم برای موفقیت در یادگیری و تندخوانی » ۶ دلیل که بهتر است تندخوانی را یاد بگیریم! » تعریف تندخوانی » اهمیت تندخوانی » شروع مهارت تندخوانی » ... ...
به نام خداوند بخشنده و مهربان سلام خدمت دوستان عزیزم امیدوارم هرجا که هستید حالتون خوب باشه میخواستم اتفاقاتی که بعد از استفاده از این محصول و کار کردن تمارین براتون رخ میدهد رو خدمتتون عرض کنم توجه بر روی نکات مثبت خودتون و ارتباط تون با همسرتون (الزاما نباید ... ...
کتاب رمان PDF ( دختر سروان ) نویسنده : الکساندر پوشکین ترجمه : دکتر پرویز ناتل خانلری "وقایع این رمان تاریخی به قیام دهقانی سالهای 1773تا 1775در روسیه مربوط میشود .این قیام به سرکردگی "ایملیا پوگاچف"، قسمت اعظم روسیه را در بر گرفت .(شخصیت پوگاچف در این اثر پوشکین، ... ...
نمونه گزارش کارآموزی جهت دوره کارشناسی عمران، معماری یا ساختمان. این فایل در قالب word تهیه شده و تصاویر تمامی مراحل پروژه در آن گنجانده شده است. پروژه دوره کارآموزی یک پروژه بازسازی ساختمان شمالی دو طبقه قدیمی دارای عملیات سفت کاری و نازک کاری به همراه نما و حیاط و ورودی ... ...