حجم فایل : 4.6 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 60
طراحي الگوي بازاريابي گردشگري ورزشي در ايران
اهميت گردشگري ورزشي رشد با سرعت زياد (10 درصد در سال)
1 تا 2 درصد از GDP در کشورهاي صنعتي
تا سال 2011، 10 درصد از GDP را به خود اختصاص خواهد داد
10 درصد از کل گردشگران (بيش از 70 ميليون نفر در سال)
وجود تنوع اقليمي و آب و هوايي در ايران
رشد آينده گردشگري بر مسافرت هايي مانند آفتاب و دريا، فرهنگي، ورزشي و طبيعي متمرکز خواهد بود
استقبال و توجه فزاينده دولت ها به آن اهميت بازاريابي براي گردشگري ورزشي ارتباط بيشتر و بهتر با گردشگران ورزشي و تاثيرگذاري بر آن ها
ارضاي نيازهاي گردشگران براي بازديد مجدد
افزايش تعداد بازديدکنندگان از رويداد
استفاده از گردشگري ورزشي براي مقابله با نوسانات فصلي
مهم ترين عامل براي توسعه گردشگري ورزشي
انگيزه هاي متفاوت گردشگران ورزشي
ورزش محصولي متفاوت از ساير محصولات خدماتي است
لزوم سازماندهي و يکپارچه سازي فعاليت هاي گردشگري انواع گردشگري ورزشي شرکت کردن (گردشگري ورزشي فعال)
Active sport tourism
تماشا کردن (گردشگري ورزشي رويداد)
Event sport tourism
بازديد کردن از جذابيت هاي مشهور و مربوط به ورزش
Nostalgia sport tourism بيان مساله ايران يکي از کشورهاي جذاب از نظر گردشگري است اما سهم ما از صنعت گردشگري جهاني بسيار ناچيز است
ايران با تنوع اقليمي و آب و هوايي، ظرفيت هاي زيادي براي گردشگري ورزشي دارد
مسئولان عزم و اراده جدي براي توسعه گردشگري در کشور ندارند
ضعف بازاريابي در سازمان ميراث فرهنگي
تمرکز برنامه هاي بازاريابي گردشگري در کشور بر ترويج و تبليغ است
بيان مساله (ادامه) برنامه يا طرح معين و مدوني براي بازاريابي گردشگري ورزشي در کشور وجود ندارد
عليرغم هزينه هاي هنگفت، برگزاري رويدادها هيچ بهره اقتصادي براي کشور ندارند
برخي مقررات و سياست ها، مانع از توسعه گردشگري ورزشي شده است
گردشگران به خودي خود به رويداد جذب نمي شوند
افزايش ميزان حضور تماشاگران و بازديدکنندگان از دغدغه هاي برنامه ريزان رويدادها است
ضرورت پژوهش لزوم تهيه طرح هاي راهبردي توسط متخصصان داخلي
گردشگري ورزشي يکي از بخش هاي با رشد زياد
مزيت هاي اجتماعي، اقتصادي و سياسي بيشتر گردشگري ورزشي
بازاريابي مهم ترين عامل براي توسعه گردشگري ورزشي است
ورزش محصولي منحصر به فرد است
ناملموس بودن، غير قابل تفکيک بودن، متغير بودن، غير قابل ذخيره بودن، غير قابل پيش بيني بودن
نوع گردشگر در بازاريابي اهميت دارد
گردشگران ورزشي انگيزه هاي متفاوتي دارند
انگيزه ها در بازارهاي هدف مختلف متفاوت است
ضرورت پژوهش (ادامه) جذب گردشگر يکي از شاخص هاي موفقيت رويداد است
گردشگران ورزشي به چيزي بيش از رويداد ورزشي علاق...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...
ارتقای کیفیت پژوهش در علوم مدیریتی: رهیافتی جامع با تاکید بر اخلاق پژوهش در دنیای پویای امروز، پژوهش به عنوان سنگ بنای پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه ها، از جمله علوم مدیریتی، نقشی حیاتی ایفا می کند. به ویژه در محیط های دانشگاهی و علمی، که مخاطبان به دنبال درک عمیق و مستند ... ...