مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

عوامل موثر در تدریس موفق


عوامل موثر در تدریس موفق

حجم فایل : 568.0 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 32
بنام خدا عوامل موثر در تدریس موفق در راستای یادگیری مطلوب، تدریس متضمن کنش هایی است : 1-انگیزش: محرک یاد گیری
2-اطلاعات: کسب اطلاعات
3-پردازش اطلاعات: تبیین وتصریح،تجزیه،ترکیب
4-ذخیره سازی اطلاعات و اصلاح مجدد تقابل اطلاعات قدیم و جدید و ایجاد ساخت ذهنی جدید
5-انتقال اطلاعات: انتقال آموخته ها به موارد و مسایل جدید،استخراج اصول تازه
6-کنترل هدایت شده: هدایت عملکرد شاگردان
عوامل موثر در تدریس موفق: 1-استاد و فرایند یاددهی –یادگیری:
الف:دانش و مهارت.
-دانش درمورد رشد و رفتار انسان.
-......................یادگیری انسان.
-....................موضوع درسی.
-.......................برنامه درسی.
-.......................روش تدریس.
-.......................روابط انسانی شایستگی های اساتید:(بوریچ) Knowledge competenciesعلمی :

Performance competenciesعملکردی:

Consequence competencies نتیجه ای:
....تغییر رفتار فراگیران ب:نگرش استاد. -فراگیر نگر

-موضوع (درس)نگر
ج:نیازهای انگیزشی اساتید.
-شغلی،فردی،اجتماعی
2-فراگیر و فرایند یاددهی –یادگیری: -مراحل رشد و یادگیری
-ساخت ذهنی
self concept –خود پنداره. تیپ های فراگیران:کرسی david keirsey

خصوصیات جسمی- روانی که تشکیل وحدتی می دهند مجزا از وحدتهای دیگر محافظه کاران:
guardians

نیازهای اساسی:-درس سنتی و ساختاری عضویت،تعلق،تکالیف ومسولیت و وظیفه استاندارد
مهارتها:-سازماندهی و کارگشایی

شعار:برای خدمت کردن باید زندگی کرد

نوآوران:

artisians نیازهای اساسی:-تدریس پر تحرک و هیجانی را دوست دارند،آزادی عمل ،انگیزش و تنوع

مهارتها:- مباحثه و شوخ طبعی،تدبیر و عملکرد

شعار:برای کارکردن باید زندگی کرد. آرمانگرا:

idealist نیازهای اساسی:- درس هماهنگ و مفید را دوست دارند هویت دهی وتشویق و خود تحققی،روابط با معنا و بایستگی.

مهارتها:- هدایت و حمایت

شعار: برای بودن باید کار کرد. عقل گرا

rationalists نیازهای اساسی: درس جدی و علمی را دوست دارند.دانش و شایستگی ،قدرت اراده و برتری

مهارتها:-حل مسایل مشکل، راهبردی و طرح مبتنی بر دانش

شعار:برای دانستن باید زنده بود. kolbتیپ های فراگیران:کلب
بر اساس نظریه کلب:سبکهای یادکیری در امتداد یک پیوستارهستند:
-تجربه عینی(یادگیری ازطریق مشارکت در تجربه عینی)

-مشاهده فکورانه یا انعکاسی(مشاهده دیگران یا تکوین مشاهداتی در باره تجارب خود)
-مفهوم سازی انتزاعی(تدوین نظریه ها برای تبیین مشاهدات)
-آزمایش فعال(استفاده از نظریه ها برای حل مسئله و تصمیم گیری)


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 199

دیدگاه های کاربران (0)

پروژه عیوب جوشکاری و بازرسی جوش

پروژه عیوب جوشکاری و بازرسی جوش

مقدمه با توجه به پیشرفت های روزانه در زمینه های علمی و تخصصی شدن رشته های گوناگون به خصوص در رشته عمران کلیه متخصصان وظیفه دارند در حیطه مسئولیت خود دقت نظر بیشتری را انجام دهند . در این پروژه سعی بر این داشته ایم چکیده ای از مطالب جوش و بازرسی جوش را ارایه ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما