حجم فایل : 840.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 22
بنام خدا فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي فصل 9: تجارت الكترونيكي – كسب و كار الكترونيكي
دراين فصل در خصوص موارد زير مطالبي بيان مي شود:
- تعريف تجارت الكترونيكي
- دو بخش اصلي تجارت الكترونيكي
- توضيح هفت مزيت تجارت الكترونيكي در مقايسه با تجارت سنتي
- تجارت بنگاه به مشتري و معرفي 4 نوع از اين تجارت
- توضيح زنجيره تأمين
- تداركات الكترونيكي
- اهداف تبادلات الكترونيكي فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي تجارت الكترونيكي - تعريف :
تجارت الكترونيكي راه و روش جديد كسب و كار بصورت الكترونيكي و با استفاده از شبكه ها و اينترنت مي باشد. در اين روش فرآيند خريد و فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه هاي كامپيوتري و مخابراتي از جمله اينترنت صورت مي گيرد.
به صورت ساده هر گونه خريد و فروش هر نوع كالا اعم از كالاي فيزيكي يا ديجيتالي بر روي شبكه هاي مخابراتي (اينترنت) را تجارت الكترونيكي گويند.
در تجارت الكترونيكي محيط تبادل به دو محيط فيزيكي و الكترونيكي تقسيم مي شود و كالاها نيز به همين صورت فيزيكي و يا ديجيتالي مبادله مي شوند بعنوان مثال كالاي ديجيتال : خريد و فروش موزيك بر روي اينترنت و خريد و فروش كتاب بعنوان كالاي فيزيكي مي باشد. كسب و كار الكترونيكي : كسب و كار الكترونيكي تعريفي گسترده و عميق از تجارت الكترونيكي است . در كسب و كار الكترونيكي نه تنها خريد و فروش محصولات و خدمات بر روي شبكه انجام مي شود بلكه ارائه خدمات به مشتريان ، مشاركت شركاي كسب و كاري، آموزش الكترونيكي و مبادلات الكترونيكي درون سازماني را نيز شامل مي شود. فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي تجارت الكترونيكي - مزايا و نقاط قوت:
فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي تجارت الكترونيكي - مدل ها :
مدل بنگاه به بنگاه (B2B) : در صورتي كه تبادلات تجاري بين بنگاه ها صورت گيرد آن را تجارت بنگاه به بنگاه نامند. به عنوان مثال در صورتيكه شركتي معدني زغال سنگ را به شركت ذوب فلزات بر روي شبكه بفروشد تجارت B2B انجام گرفته است. مدل بنگاه به بنگاه (B2C) : در اين نوع تجارت الكترونيكي يك طرف سازمان و بنگاه و در طرف ديگر مشتريان (افراد) قرار دارند. مثلا شما از كتابفروشي آمازون بر روي اينترنت كتابي را خريداري مي كنيد آمازون بنگاه(B) و شما مشتري (C) مي باشيد. مدل بنگاه به بنگاه به مشتري (B2B2C) : در مدل بنگاه به بنگاه به مشتري شركت توليد كننده ، محصولات خود را به مشتريان يك شركت ديگر ارائه مي كند و در حقيقت بنگاه دوم نقش واسطه را دارد با اين تفاوت كه واسطه هيچ ارزش افزوده اي به محصول اضافه نكرده و فقط محصول را به مشتريان ارائه مي نمايد...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
نام کتاب : مجموعه اشعار فروغ فرخزاد نویسنده : فروغ فرخزاد فرمت :pdf ... ...
ارتقای کیفیت پژوهش در علوم مدیریتی: رهیافتی جامع با تاکید بر اخلاق پژوهش در دنیای پویای امروز، پژوهش به عنوان سنگ بنای پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه ها، از جمله علوم مدیریتی، نقشی حیاتی ایفا می کند. به ویژه در محیط های دانشگاهی و علمی، که مخاطبان به دنبال درک عمیق و مستند ... ...
عنوان کتاب: سفر زندگی : داستانی الهامبخش برای پیداکردن پنج بزرگ زندگی نویسنده: جان پی. استرلکی مترجم: ستوده طاهریان گوینده: غلامرضا صادقی، محسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی، اعظم حبیبی، سورنا طاهری، کرامت رودساز فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ... ...
نام کتاب : جادوی فکر بزرگ نویسنده : دکتر د.شوارتز مترجم : ژنا بخت آور فرمت : pdf ... ...