حجم فایل : 840.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 22
بنام خدا فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي فصل 9: تجارت الكترونيكي – كسب و كار الكترونيكي
دراين فصل در خصوص موارد زير مطالبي بيان مي شود:
- تعريف تجارت الكترونيكي
- دو بخش اصلي تجارت الكترونيكي
- توضيح هفت مزيت تجارت الكترونيكي در مقايسه با تجارت سنتي
- تجارت بنگاه به مشتري و معرفي 4 نوع از اين تجارت
- توضيح زنجيره تأمين
- تداركات الكترونيكي
- اهداف تبادلات الكترونيكي فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي تجارت الكترونيكي - تعريف :
تجارت الكترونيكي راه و روش جديد كسب و كار بصورت الكترونيكي و با استفاده از شبكه ها و اينترنت مي باشد. در اين روش فرآيند خريد و فروش يا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه هاي كامپيوتري و مخابراتي از جمله اينترنت صورت مي گيرد.
به صورت ساده هر گونه خريد و فروش هر نوع كالا اعم از كالاي فيزيكي يا ديجيتالي بر روي شبكه هاي مخابراتي (اينترنت) را تجارت الكترونيكي گويند.
در تجارت الكترونيكي محيط تبادل به دو محيط فيزيكي و الكترونيكي تقسيم مي شود و كالاها نيز به همين صورت فيزيكي و يا ديجيتالي مبادله مي شوند بعنوان مثال كالاي ديجيتال : خريد و فروش موزيك بر روي اينترنت و خريد و فروش كتاب بعنوان كالاي فيزيكي مي باشد. كسب و كار الكترونيكي : كسب و كار الكترونيكي تعريفي گسترده و عميق از تجارت الكترونيكي است . در كسب و كار الكترونيكي نه تنها خريد و فروش محصولات و خدمات بر روي شبكه انجام مي شود بلكه ارائه خدمات به مشتريان ، مشاركت شركاي كسب و كاري، آموزش الكترونيكي و مبادلات الكترونيكي درون سازماني را نيز شامل مي شود. فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي تجارت الكترونيكي - مزايا و نقاط قوت:
فناوري اطلاعات (اصول ، شيوه و فرصت ها) - ترجمه مهندس رضا فهيمي تجارت الكترونيكي - مدل ها :
مدل بنگاه به بنگاه (B2B) : در صورتي كه تبادلات تجاري بين بنگاه ها صورت گيرد آن را تجارت بنگاه به بنگاه نامند. به عنوان مثال در صورتيكه شركتي معدني زغال سنگ را به شركت ذوب فلزات بر روي شبكه بفروشد تجارت B2B انجام گرفته است. مدل بنگاه به بنگاه (B2C) : در اين نوع تجارت الكترونيكي يك طرف سازمان و بنگاه و در طرف ديگر مشتريان (افراد) قرار دارند. مثلا شما از كتابفروشي آمازون بر روي اينترنت كتابي را خريداري مي كنيد آمازون بنگاه(B) و شما مشتري (C) مي باشيد. مدل بنگاه به بنگاه به مشتري (B2B2C) : در مدل بنگاه به بنگاه به مشتري شركت توليد كننده ، محصولات خود را به مشتريان يك شركت ديگر ارائه مي كند و در حقيقت بنگاه دوم نقش واسطه را دارد با اين تفاوت كه واسطه هيچ ارزش افزوده اي به محصول اضافه نكرده و فقط محصول را به مشتريان ارائه مي نمايد...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 70 اسلاید نقش امور مشترکین در کاهش آب بدون درآمد سر فصل مطالب .1مروری کوتاه بر مفاهیم نوین درزمینه آب بدون درآمدوبالانسینگ آب .2مولفه های سیاست ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 86 اسلاید نظام بهداشتی و درمانی وتطبیقی کشور اتریش بررسی نظام بهداشتی، درمانی وتطبیقی کشور اتریش کشور اتريش در نيمکره شمالى و نيمکره شرقى در مرکز ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 47 اسلاید ناحيهبندي تصاوير تشديد مغناطيسي با استفاده از معيار آنتروپي فهرست مطالب •مقدمات و تعاريف •روشهاي ناحيهبندي •آنتروپي و مفهوم آن در ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 60 اسلاید ناقلین مهم در بهداشت محیط ونحوه کنترل آنها آفت کش ها و تجهیرات کاربردی حشرات چگونه هستند؟ حشرات یعنی جانورانی که ستون فقرات ندارند. همه ... ...
عنوان کتاب: اینترنت با مغز ما چه می کند؟ نویسنده: نیکلاس کار مترجم: محمود حبیبی گوینده: سید میثاق ابطحی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ها: 329 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 48 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: آیا استفاده از گوگل و شبکههای اجتماعی ما ... ...