حجم فایل : 1.3 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 85
بنام خدا كارگروهي
و مهارتهاي رهبري گروه اهداف حركت همگاني بسوي تيمسازي و كار گروهي با هدف ايجاد بهبود مستمر
ايجاد و تقويت دانش و مهارت لازم در كاركنان جهت حل مسائل
تغيير روش تصميم گيري در سازمان از روش خود محوري به روش كار گروهي
حل مسائل بصورت گروهي و تجربه نمودن آن در قالب كارگاههاي آموزشي
ايجاد ارتباط با همكاران ديگر جهت انتقال دستاوردها و تجربيات بدست آمده
آشنايي مختصر با ابزارهاي ساده آماري و تكنيكهاي حل مسائل
انجام کارها بصورت گروهی وجمعی از نیازهای اصلی محیط های کاری عصر کنونی است. این نیاز با توجه به پیدایش کارهای چند مهارتی و همچنین جایگزین شدن ساختارهای غیر سلسله مراتبی به جای ساختارهای سنتی سازمانی ، روز به روز نیز افزایش می یابد .
در این دوره ، مبانی مشارکت بعنوان اساس کار جمعی ، بستر وشرایط کار گروهی و تیمی ، مشخصات مربوطه و نهایتا راهنمائیهای لازم و ضروری برای تشکیل گروه و تیم و همچنین هدایت بهتر انها ارائه شده است . مقدمه
آرمانهاي سازماني رشد سازماني
افزايش سهم بازار
افزايش سهم مشتري
شهرت جهاني
خلاقيت و نوآوري
كاهش هزينه ها تغييرات
نرخ ارز نارضايتي مشتريان كيفيت نامطلوب تغييرات
سريع تكنولوژي افزايش
هزينه رقابت
پذيري تغييرات
سياستهاي دولت برگشت محصول اقتصاد
منطقه اي و جهاني بهره وري ضعيف
KAIZEN
ISO 9000
TQM
SIX
SIGMA EFQM
MBNQA
DEMING
BPR عصر ما ، عصر رقابت براي تصاحب سهم بيشتري از بازارهاي جهاني است ، زيرا همه سازمانها درانتظار يك نظام واحد جهاني هستند كه همگان با شرايطي يكسان درآن حضور دارند .
ليكن شرط تداوم حضور ، ايجاد توانمندي و قابليت است و سازمان هايي كه در انديشه و عمل قويتر هستند ، موفقتر خواهند بود . TBPS رقابت پذيري Competitiveness رقابت پذيري درسطح ملي
(National)
رقابت پذيري درسطح ملي يا كشور عبارتست از درجه توان يك ملت (كشور) در توليد محصولات و خدماتي كه امكان عرضه آنها به بازارهاي بين المللي وجود داشته و از آن طريق بتوانند ثروت و درآمد شهروندان خود را افزايش دهند. رقابت پذيري درسطح بنگاه
(Enterprise)
رقابت پذيري درسطح بنگاه يعني كارايي و توانايي سازمان درتامين و برآورده ساختن نيازها و خواستهاي مشتريان درمقايسه با محصولات و خدمات بنگاه هاي مشابه كه به ميزان ارزشي كه محصولات سازمان براي مشتري خلق مي كنند، وابسته است. مفهوم ارزش ارزش همان چيزي است كه هنگام خريد، مشتري بر اساس آن كالاهاي متفاوت را بررسي و ارزيابي كرده و از بين كالاهاي متعدد، يك كالاي خاص را برمي گزيند. ارزش مبناي تصميم گيري مشتري به هنگام خريد است و بصورت نظري از رابطه زير حاصل ميگردد : Quali...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...