حجم فایل : 988.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 21
گزارش تحلیلی وضعیت اشتغال مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان Tracer study رهگیری مطالعه و بررسی مستمر نتایج وضعیت کمی و کیفی اشتغال مهارت آموختگان قبول شده در دوره های آموزشی برگزار شده در یک مرکز آموزشی در زمان ارزیابی آنان
جامعه آماری: استان خوزستان دارای 44 مرکز آموزشی می باشد که از این تعداد 25 مرکز آموزشی در شهرستان های مختلف استان مورد بررسی قرار گرفته اند.
نمونه گیری: به منظور جلوگیری از اختلاف آماری فقط افراد قبول شده در آزمون های نهایی مورد بررسی قرار گرفته شد.
ابزار اندازه گیری : ابزار اصلی اندازه گیری پرسشنامه تهیه شده است که اطلاعات بدست آمده از مهارت آموختگان ابتدا در آن وارد و پس از جمع بندی به نرم افزارExcel منتقل می گردد. وضعیت عملکرد آماری مراکز و مقایسه آن تعداد افراد مورد رهگیری: مرکز بهبهان با 624 نفر بالاترین سهم و مرکز امیدیه با 47 نفر کمترین سهم را در استان دارا بوده است.
درصد جذب: مرکز باغملک با 02/98 درصد بالاترین میزان و مرکز دزفول با 01/61 درصد کمترین سهم را در استان دارا می باشد.
درصد نگهداشت: مرکز دشت آزادگان با 66/99 درصد بالاترین و مرکز ماهشهر با 73/73 درصد کمترین میزان نگهداشت را داشته اند. درصد قبولی: مرکز باغملک با 99/88 درصد بالاترین و مرکز امیدیه با 51/23 درصد کمترین میزان را دارا می باشند.
درصد قبلاً شاغل: مرکز ماهشهر با 63/25 درصد بالاترین میزان و مرکز امیدیه، خوارزمی و ایذه با صفر درصد پایین ترین درصد را دارا می باشند.
درصد اشتغال یافتگان: مرکز اندیمشک با 56/31 درصد بالاترین و مراکز امیدیه ، آغاجاری و هفتگل با صفر درصد پایین ترین میزان اشتغال را داشته اند.
درصد اشتغال یافتگان مرتبط: مرکز ماهشهر با 38/84 درصد بالاترین و مراکز امیدیه، آغاجاری و هفتگل با صفر درصد پایین ترین میزان را دارا می باشند.
درصد غیر کارجویان: مرکز مسجدسلیمان با 48/84 درصد بالاترین میزان و مراکز شماره 1 اهواز با 29/8 درصد کمترین میزان را دارا می باشند.
درصد کارجویان: مرکز شوش با 57/52 بالاترین میزان و مرکز ایذه با صفر درصد کمترین میزان را دارا می باشد.
درصد اختلاف آماری: مراکز شوش و رامهرمز با کمترین اختلاف آماری بیشترین دقت و مرکز کوثر با بیشترین اختلاف آماری کمترین دقت را دارا می باشد. در این بررسی تغییرات درصد جذب ، نگهداشت و قبولی با تغییرات فصول ارتباط معنا داری ندارد و کمترین درصد جذب مربوط به فصل بهار، کمترین درصد نگهداشت در فصل تابستان و کمترین درصد قبولی مربوط به فصل زمستان می باشد که در مقایسه با نتایج میانگین کل کشور کمترین درصد قبولی در هر دو بررسی در فصل زمستان می باشد.
تغییرات در بین مراکز آموزشی استان نشان داد که بیشترین درصد جذب(02/98) ، و قبولی (99/88) مربوط به مرکز باغملک و بیشترین در...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
با POCKET OPTION یک معاملهگر حرفهای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معاملهگری میخواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمیخواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معاملهگر مبتدی انجام میدهد بررسی سایتهای مختلف معامله آنلاین ... ...
دانلود پاورپوینت نامه نگاری قسمتی از متن.... عناوین موضوعات کارگاه نامه نگاری و مکاتبات اداری آشنایی با تقسیم بندی نامه ها ریخت شناسی نامه ها شیوه نگارش نامه ها انواع نامه های اداری و مراحل تهیه آنها اصطلاح شناسی مکاتبات اداری نامه ها و شکایات حقوقی اسناد و نوشته های ... ...
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فایل های داخل این مجموعه : مجموعه ی 1125 سوال چهارگزینه ای در خصوص برق صنعتی درجه 1و2 و تابلو برق فنی حرفه ای با کلید هفتصد ... ...
قسمتی از متن..... اینترا بالون پمپ یك دستگاه اختصاصی كمكی قلب میباشد در این روش یك كاتتر بالون دار را از طریق شریان فمورال وارد آئورت نزولی كرده و در هنگام سیستول بطن و انقباض بطن چپ وهنگام بسته شدن دریچه آئورت این بالون باد شده و با افزایش حجم در آئورت پرفیوژن كرونری ... ...
افسردگی چیست و چرا اهمیت دارد؟ افسردگی یک حالت خلقی شامل بیحوصلگی و گریز از فعالیت یا بیعلاقگی و بیمیلی است و میتواند بر افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افراد افسرده هم میتوانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بیارزشی، ... ...
مدل تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM یا European Foundation for Quality Management Excellence Model)، یک چارچوب خودارزیابی برای اندازهگیری نقاط قوت و زمینههای بهبود سازمان در کل فعالیتهای آن است. اصطلاح “تعالی” به این دلیل استفاده میشود که مدل تعالی بر آنچه سازمان ... ...