حجم فایل : 741.9 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 28
مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط
) SMEs( کلیات مقدمه و تعاریف 1 مدل مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک ومتوسط 3 تدوین استراتژی در صنایع کوچک و متوسط 4 اجرای استراتژی 5 6 کنترل استراتژیک در کسب و کار های کوچک و متوسط الگوی مدیریت استراتژیک 2 اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک 7 موسساتی هستند که با میزان متفاوتی از سرمایه ،نیروی کار،وحجم محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده برروند رشد اشتغالزایی کمک می نمایند
بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد . نقش این بنگاهها نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها ، بلکه بدلیل مشارکت اینگونه بنگاهها در کلیه وجوه اقتصادی نظیر مشارکت در توسعه منطقه ای ، اشتغالزایی ، نوآوری توسعه صادرات و ایفای نقش مکمل صنایع بزرگ ، حائز اهمیت می باشد
Small & Medium Size Enterprises (SMEs) نقش بنگاههای کوچک و متوسط اشتغالزایی
توسعه تجارت بین الملل
مشارکت در توسعه منطقه ای
بستر سازی برای توسعه مهارتها ونوآوریهای کارآفرینانه تعريف مديريت استراتژيک استراتژي مجموعه كاملي از سياست و
اهداف معين و مشخص يك مؤسسه است . استراتژي را به عنوان تعيين آماج و هدفهاي درازمدت در مؤسسه و براي
تحقق پذيري اين آماج تخصيص دادن منابع موردنياز و آماده كردن
برنامه هاي فعاليتي مناسب تعريف مي كند . «تايلس» (Tilles) « آ.د. چندلر» A.D.Chandler یک الگوی مدیریت استراتژیک این الگو متشکل از هشت مرحله به هم پیوسته ذیل است:
توسعهُ ایدهُ اصلی کسب وکار
جستجوگری و ارزیابی محیط خارجی
جستجوگری و ارزیابی عوامل داخلی مرتبط با کسب و کارهای جدید
تحلیل عوامل استراتژیک براساس وضعیت کنونی با به کارگیری ماتریس سوات (SOWT)
تصمیم به ورود یا عدم ورود
ایجاد " برنامهُ تجاری"
اجرای طرح تجاری به وسیلهُ استفاده از برنامه های عملی و رویه های اجرایی.
ارزیابی اجرای طرح تجاری از طریق مقایسهُ عملکرد واقعی با نتایج پیش بینی شده الگوي جامع مديريت استراتژيک بررسي عوامل
خارجي بررسي عوامل
داخلي تخصيص منابع تدوين هدفهاي
ساليانه و
سياست ها تدوين، ارزيابي و
انتخاب استراتژيها تعيين اهداف
بلند مدت تعيين
مأموريت محاسبه و
ارزيابي
عملکرد مدل مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک و متوسط ارزیابی و توسعهُ استراتژی اجرای استراتژی تدوین استراتژی آگاهی بازنگری و یادگیری برای توسعهُ آتی تبدیل استراتژی ها به واقعیت ارائه استراتژی مناسب درک موقعیت استراتژیک شامل چهار مرحله می شود تجسم عوامل تشكيل دهنده مديريت استراتژيك شناخت محيط = شرايط عمو...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 70 اسلاید نقش امور مشترکین در کاهش آب بدون درآمد سر فصل مطالب .1مروری کوتاه بر مفاهیم نوین درزمینه آب بدون درآمدوبالانسینگ آب .2مولفه های سیاست ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 86 اسلاید نظام بهداشتی و درمانی وتطبیقی کشور اتریش بررسی نظام بهداشتی، درمانی وتطبیقی کشور اتریش کشور اتريش در نيمکره شمالى و نيمکره شرقى در مرکز ... ...
عنوان کتاب: اینترنت با مغز ما چه می کند؟ نویسنده: نیکلاس کار مترجم: محمود حبیبی گوینده: سید میثاق ابطحی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ها: 329 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 48 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: آیا استفاده از گوگل و شبکههای اجتماعی ما ... ...