حجم فایل : 1.2 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 40
مدیریت بازاریابی
Marketing Mgt.
منابع درس: مدیریت بازاریابی؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتشارات سمت
استراتژی بازاریابی؛ واکر و همکاران؛ ترجمه دکتر اعرابی و ایزدی؛ دفتر پژوهش های فرهنگی
بازاریابی و مدیریت بازار؛ حسن الوداری؛ دانشگاه پیام نور
Marketing Mgt., Philip Kotler, Printice Hall, Englewood Cliff
Marketing, Berkowitz et al., Irwin MacGraw Hill سرفصل های درس بازاریابی فصل دهم سیستم و مدیریت توزیع سیستم و مدیریت توزیع مدیریت کانال های توزیع
مدیریت توزیع فیزیکی توزیع رساندن محصول مورد نیاز مشتری در زمان مطلوب به مکان مطلوب انواع ارتباط خریدار و فروشنده مراجعه مستقیم تولید کنندگان به مصرف کنندگان
رفتن مصرف کننده به سوی تولید کننده
ایجاد ارتباط به وسیله واسطه ها اهمیت واسطه ها در بازار شاید بتوان در بازاریابی واسطه ها را حذف کرد ولی وظایف واسطه گری حذف شدنی نیست.
واسطه، کارگزار خرید برای مشتریان و
کارشناس فروش برای تولید کنندگان است اهمیت واسطه ها در بازار فراهم کردن اطلاعات بازار
تفسیر خواسته های مصرف کنندگان
ترفیع محصولات تولید کنندگان
طبقه بندی و درجه بندی محصولات
انبارکردن محصولات
مذاکره با مشتریان
تهیه منابع مالی
مشارکت در مخاطرات پیش بینی خواسته ها
تقسیم کردن مقادیر بزرگ یک محصول
ذخیره کردن
نقل و انتقال محصولات
طبقه بندی و جور کردن
تهیه منابع مالی
قابل دسترس کردن محصول
ضمانت کردن محصولات
مشارکت در مخاطرات واسطه ها کارشناس فروش برای تولید کنندگان کارگزار خرید برای مشتریان طبقه بندی واسطه ها خرده فروش ها: محصولات را خریده، به مصرف کنندگان نهایی و سازمانی می فروشند.
کارگزاران یا دلال ها: مذاکرات خرید و فروش و یا هر دو را بر عهده می گیرند اما مالک محصول نمی شوند.
عمده فروش ها یا توزیع کنندگان: محصولات را خریده، به خرده فروشی ها یا بازرگانان دیگر، و استفاده کنندگان صنعتی، نهادی یا تجاری می فروشند. طراحی کانال های توزیع گزینش اعضای
کانال های مشخص تعیین تعداد
واسطه های توزیع انتخاب نوع
کانال توزیع ترسیم نقش توزیع
در آمیخته بازاریابی کانال توزیع مطلوب کانالی است که هم نیاز مشتریان را برآورده کند و هم قدرت رقابت داشته باشد نقش توزیع در آمیخته بازاریابی توزیع تدافعی: هم سطح رقبا
توزیع تهاجمی: برتر از رقبا مراحل طراحی کانال های توزیع شناسایی عوامل کانال های مختلف
ارزیابی و گزینش کانال ها
گزینش اعضای کانال 1.عوامل شناسایی کانال های مختلف پوشش و قدرت توزیع: تعداد واسطه هایی که محصول تولید کننده را در یک ناحیه تجاری بازاریابی می کند.
دسترسی به استفاده کنندگان نهایی:
فعالیت ها و وظایف متداول: توجه به فعالیت کانال رقبا برای محصولات و خدمات...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...