مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

مدیریت بهینه دارایی ها و بدهی ها در بانک ملت با استفاده از مدلسازی ریاضی


مدیریت بهینه دارایی ها و بدهی ها در بانک ملت با استفاده از مدلسازی ریاضی

حجم فایل : 280.0 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 36
1 مدیریت بهینه دارایی ها و بدهی ها در بانک ملت
با استفاده از مدلسازی ریاضی
Optimum assets and liabilities management
In bank mellat by mathematical modelling بخش اول 2 بانک یک موسسه مالی واسطه است که وجوه راکد مردم را تحت عنوان سپرده دریافت و به قرض گیرندگان وام می دهد. امروزه با بکارگیری انواع تکنیک های مدیریت دارایی/بدهی می توان به بهترین شکل این فرآیند را مدیریت کرد که از آن جمله تکنیک مدیریت دارایی – بدهی می باشد.

مقدمه 3 مهندسی مالی عبارتست از طراحی، توسعه و بکارگیری ابزارهای جدید مالی و فرآیندهای مربوطه و در نهایت ارائه راه حل های مبتکرانه برای مسائل و مشکلات مالی. (Finnerty,1988)
مهندسی مالی عبارتست از فرآیند استفاده از روش های کمی برای طراحی مبتکرانه ابزارهای مبادلات و ساختار مالی، به منظور اثربخشی سازمانی


مهندسی مالی 4 کارکردهای مهندسی مالی عبارتند از:
1- مدیریت دارایی ها و بدهی ها
2- مدیریت ترازنامه
3- آربیتراژ و سفته بازی
4- پوشش خطر
بنابراین فرآیند مدیریت دارایی و بدهی جزء یکی از ابزارهای مهندسی مالی است که با طراحی یک مدل کمی مبتکرانه، راه کارهای موجود برای مدیریت بهینه دارایی ها و بدهی های بنگاه اقتصادی مورد نظر را به دست می دهد.

مهندسی مالی 5 مدیریت دارایی-بدهی شامل مجموعه ای از ابزارها و روشهای فنی است که خلق ارزش برای سهامداران و تحت کنترل بودن ریسکها را تضمین می کند.

اهداف:
مدیریت ریسک نرخ بهره
مدیریت ریسک نقدینگی
مدیریت سرمایه
مدیریت سرمایه گذاری

مدیریت دارایی و بدهی 6 ترازنامه معرف وضعیت مالی واحد تجاری در یک مقطع زمانی معین است که آن را صورت وضعیت مالی نیز می نامند.
ترازنامه حاوی اطلاعاتی در خصوص دارایی های مؤسسه مالی (سمت راست ترازنامه) و بدهی ها و حقوق صاحبان سهام (سمت چپ ترازنامه) می باشد.

راهبردهای مختلف مدیریت دارایی ها
استراتژی محافظه کارانه
استراتژی جسورانه

راهبردهای مختلف مدیریت بدهی ها
استراتژی محافظه کارانه
استراتژی جسورانه

ترازنامه و اجزای تشکیل دهنده آن 7 ترازنامه و اجزای تشکیل دهنده آن 8 1- آیا طراحی مدل کمی مدیریت بهینه دارایی ها و بدهی ها برای بانک، امکان پذیر است؟ سؤال اصلی 9 بخش دوم 10 از آنجائیکه برآورد سازی همه این اهداف تعیین شده از درجه اهمیت یکسانی برخوردار نمی باشد لذا اهداف بوسیله مصاحبه و پرسشنامه در سه گروه تقسیم بندی شدند: اولویت بندی و تعیین اهمیت اهداف 11 مدل دارای 24 متغیر تصمیم می باشد که 14 متغیر، متغیرهای اصلی (مربوط به اقلام ترازنامه) و10 متغیر، متغیر انحراف (5 متغیر انحراف مثبت و5 متغیر انحراف منفی) می باشد.

همچنین مدل ارائه شده دارای 21 محدودیت می باشد که 17 محدودیت ساختاری و5 محدودیت آر...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 127

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

ارائه (پاورپوینتی) با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاه خاک

ارائه (پاورپوینتی) با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاه خاک

51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجی‌های دستگاه سانتریفیوژ   منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...

کتاب رمان ( خاطرات یک گیشا )  نوشته : آرتور گلدن

کتاب رمان ( خاطرات یک گیشا ) نوشته : آرتور گلدن

کتاب رمان PDF ( خاطرات یک گیشا ) نویسنده : آرتور گلدن ترجمه : مریم بیات  کتاب خاطرات یک گیشا از سرگذشت زنانی می‌گوید که در فرهنگ گذشته‌ ژاپن جایگاه خاصی داشتند که احتمالا مشابه آن در هیچ کجای دیگر جهان یافت نمی‌شده و نمی‌شود. کسانی‌که بر لبه‌ باریک و روی مرز هنرمندی و ... ...

طرح جابر نان

طرح جابر نان

طرح جابر نان طرح جابر نان مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر ... ...

دریافت فایل : طرح جابر نان

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما