حجم فایل : 1.1 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 46
بنام خدا مروری بر روش خودکار شناسايي
سرويس هاي نرم افزاري چرائی سرویس گرائی؟ برای توسعه راه حل های نرم افزاری پارادایم های مختلفی وجود دارد.
برای توسعه راه حل های سازمانی سطح انتزاع می بایست در محدوده فرایندهای کسب و کار ارتقا پیدا کند.
پارادایم های سنتی مبتنی بر مؤلفه و شیء برای پاسخگویی به چالشهای پیش رو کافی نیستند.
نیاز به تغییر پارادایم توسعه راه حل به سمت سرویس گرایی با توجه به خدمت محور شدن سازمانها بوجود آمده است.
2 چرا مدلسازی مبتنی بر سرویس؟ هسته اصلی فرآورده های مبتنی بر سرویس، مدل سرویس است.
مدل سرویس به عنوان یک فرآورده ورودی ضروری برای مراحل پیاده سازی و آزمایش مطرح است.
مدل سرویس قابلیت خودکارسازی را با توجه به انتزاعی بودن داراست.
پروفایل ارائه شده توسط IBM به صورت استاندارد پذیرفته شده است. 3 خودکارسازی در مقابل فرآیند تجویز شده فعالیتهای توسعه نرم افزار در حالت عمومی توسط عامل انسانی انجام می شود. (تجویز شده)
خودکارسازی این فعالیتها در موارد ذیل باعث بهبود فرآیند توسعه نرم افزار می گردد:
کاهش پیچیدگی
افزایش بهره وری
افزایش چابکی
افزایش انعطاف پذیری
افزایش استفاده مجدد 4 فرضیات 1- سرویس گرائی، پارادایم مناسبی برای توسعه نرم افزار است.
2- اولین مرحله در فرآیند توسعه سرویس گرا شناسائی سرویسها ست.
3- سرویسها دارای ویژگیهای هستند که در شناسائی و تشخیص سرویسها باید لحاظ شوند.
4- اصول سرویس گرائی ( T.Erl)
اتصال سست (loose coupling)
قرارداد سرویس (Service contract)
خودمختاری (Autonomy)
تجرید (Abstraction)
قابلیت استفاده مجدد (Reusability)
قابلیت ترکیب (Composability)
Statelessness (عدم حفظ حالت)
قابلیت کشف (Discoverability)
4- برای شناسائی سرویسها راه کارهای دستی، نیمه خودکار و خودکار در مقالات متعدد پیشنهاد شده است. 5 صورت مسأله شناسائی سرویسها به صورت خودکار با در نظر گرفتن اصول سرویس گرائی و با حفظ بهینه ویژگیهای سرویس از جمله انسجام، وابستگی، دانه بندی، استفاده مجدد، قابلیت نگهداری و . . . با روشهای مبتنی بر یادگیری ماشین. 6 2PSIM: Two Phase Service Identifying Method
تاکید بر روی اتوماسیون، استفاده از استراتژی میانبردی و ارزیابی کیفیت سرویس
روشهای نیمه خودکار و خودکار بیشتر بر روی راهبردهای بالا به پائین تمرکز دارند
مقاله روشی نیمه خودکار ارائه می دهد که از افراز گراف برای شناسائی سرویسهای مبتنی بر فرایندهای کسب و کار سازمان به عنوان مدلهای ورودی کسب و کار استفاده می کند.
ویژگیهایی که در نظر می گیرد: سرویسهای با قابلیت استفاده مجدد، دانه بندی مناسب و سطح مناسبی از انسجام و وابستگی 7 طبقه بندی روشهای شناسائی از منظر اتوماسیون روشهای تجویزشده prescriptive
نیمه خودکار semi-automated...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 70 اسلاید نقش امور مشترکین در کاهش آب بدون درآمد سر فصل مطالب .1مروری کوتاه بر مفاهیم نوین درزمینه آب بدون درآمدوبالانسینگ آب .2مولفه های سیاست ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 86 اسلاید نظام بهداشتی و درمانی وتطبیقی کشور اتریش بررسی نظام بهداشتی، درمانی وتطبیقی کشور اتریش کشور اتريش در نيمکره شمالى و نيمکره شرقى در مرکز ... ...
عنوان کتاب: اینترنت با مغز ما چه می کند؟ نویسنده: نیکلاس کار مترجم: محمود حبیبی گوینده: سید میثاق ابطحی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ها: 329 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 48 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: آیا استفاده از گوگل و شبکههای اجتماعی ما ... ...