حجم فایل : 1.0 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 44
بنام خدا معرفي مدل ”تحول در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي“
و
تبيين نقش معاونين اداري و مالي در پيادهسازي آن
فهرست مطالب 1- طرح چند سؤال
2- اهميت نظام اداري در توسعه مديريت
3- تحول ((transformation سازمانی
4- معرفي مدل تحول در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي
5- ساختار اجرايي پیشنهادی براي پيادهسازي مدل
6- ساير الزامات پيادهسازي مدل طرح چند سؤال چرا عليرغم تلاشهاي صورت گرفته در اصلاح نظام اداري توفيقات در خور اعتنايي حاصل نميشود؟
كاستي تدابير كجاست؟ چرا انتظارات برآورده نميشود؟ چرا اتفاقي نميافتد؟
چرا 50 سال گلايه از نظام اداري پايان نميپذيرد؟ نقطه خروج از اين دايره كجاست؟
چرا با وجود اينهمه دستگاه نظارت بازهم ناكارآمدي در نظام اداري؟
چرا رابطه باخت- باخت بين مديران و كاركنان؟
چرا بهره وري از نيروي كار كمي بيشتر از 1%؟ (بهرهوري سرمايه در حد صفر)
چرا ژاپن با دو برابر جمعيت 200 هزار كارمند (غير از آموزش و دفاع) و ما يك ميليون و 200 هزار نفر؟
چرا عليرغم استفاده از فناوري اطلاعات، بهبود قابل ملاحظهاي مشاهده نميشود؟
چرا عليرغم سابقه 60 ساله در برنامهريزي، ميزان تحقق برنامهها ناچيز است؟
چرا فعاليتهاي بهبود مديريت (مثل آموزش منابع انساني) اثربخش نيست؟
چرا در كشورهاي پيشرفته، مديران با كيفيتي كاملاً متفاوت كار و زندگي ميكنند؟
اينكه ميشنويم و تكرار ميكنيم كه كشورهاي پيشرفته ”سيستم“ دارند يعني چه؟
ريشه مشكلات نظام اداري ما در كجاست و راه برونرفت از اين همه مشكلات فرسايشي چيست؟ بازگشت اهميت نظام اداري در توسعه مديريت بازگشت اهميت موضوع تاريخچه ويژگيهاي نظام اداري كنوني اهمیت موضوع نظام اداری کارآمد و اثر بخش، شرط لازمه تحقق اهداف سازمان است.
اصلاح نظام اداري پيشنياز اصلي توسعه و بهرهوري سازمان است.
نظام اداري در عملكرد كلي سازمان به شدت تاثيرگذار است.
نظام اداري، بدنه اصلي هر سازمان و بازوي اجرايي آن است.
نظام اداری هر سازمان مبين نگرش مديران به نحوه اداره و مدیریت سازمان است.
نظام اداري هدف نيست ولي راهبرد هست. نظام اداري مقصد نيست ولي مسير هست.
عدم امكان حركت در بستر توسعه و پيشرفت بدون يك نظام اداري كارآمد بازگشت اهميت نظام اداري در توسعه مديريت تاریخچه برنامه توسعه هفت ساله دوم (1335) و حضور كارشناسان دانشگاه هاروارد
تاسيس سازمان امور اداري و استخدامي (1345، ايجاد نظام طبقهبندي مشاغل و اصلاحات در كارگزيني ادارات)
انقلاب سفيد!!! شاه (اصل دوازدهم: انقلاب اداري)
مقدمه قانون اساسي و اصل سوم آن
برنامه اول توسعه (لزوم ايجاد نظام اداري متفاوت از قبل از انقلاب، فقدان راهكار عملي، صرفاً فعالسازي مجدد شوراي عالي اداري در 1369)
برنامه دوم توسعه (تبصره 31 تا 35:...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...
نام کتاب : مجموعه اشعار فروغ فرخزاد نویسنده : فروغ فرخزاد فرمت :pdf ... ...
ارتقای کیفیت پژوهش در علوم مدیریتی: رهیافتی جامع با تاکید بر اخلاق پژوهش در دنیای پویای امروز، پژوهش به عنوان سنگ بنای پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه ها، از جمله علوم مدیریتی، نقشی حیاتی ایفا می کند. به ویژه در محیط های دانشگاهی و علمی، که مخاطبان به دنبال درک عمیق و مستند ... ...
نام کتاب : جادوی فکر بزرگ نویسنده : دکتر د.شوارتز مترجم : ژنا بخت آور فرمت : pdf ... ...