حجم فایل : 5.7 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 70
مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات
سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف
طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی
پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای
چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند.
چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management)را حمایت می کند.
معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی
سیستمهای Web-Based
محیط های محاسباتی جدید فهرست مطالب توصیف سیستم های اطلاعاتی مختلف تکامل تدریجی و طبقه بندی آنها . توضیح تمایز سیستمهای تراکنشی و سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای تشخیص سیستمهای حمایت کننده داخلی ارتباط آنها با کارهای مدیریتی. حمایت IT در تهیه زنجیره موجودی که شامل CRM می شود. توضیح ساختار و پیکربندی اطلاعات مقایسه ساختار Client – Server , MainFrame ها و توضیح تفاوت آنها. توضیح انواع اصلی سیستمهای Web-Based و طرز کارشان توضیح محیطهای محاسباتی جدید . چگونگی مدیریت منابع اطلاعاتی و نقش ISD و End-User ها. اهداف بنای تجارت الکترونيکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با
مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی
مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند.
FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون
اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل بایگانی یکی از
بزرگترین شبکه های RealTime و Client-Server OnLine در جهان می باشد
امروزه محبوبیت اصلی FedEx در حمل و نقل و راه حل های الکترونیکی است. بنای تجارت الکترونيکی در شرکت FedEX مدل تجارت جدید e-commerce-based FedEx تعداد مشتریان را به روشهای زیر زیاد می کند :
ارتباطات و همکاری بین زنجیره های خرید و فروش را بهتر می کند.
با کاهش هزینه و افزایش چرخه سفارش ، کارایی را بهبود می بخشد.
FedEx برای رسیدن به دو هدف زیر تلاش می کند
%100 سرویس دهی مشتریان
% 0 اتلاف وقت سيستم های اطلاعاتی ، مفاهيم و تعاريف سیستم های اطلاعاتی به جمع آوری ، پردازش ، ذخیره ، تحلیل و انتشار اطلاعات
برای رسیدن به اهداف خاصی تحت عنوان Application می پردازند. Hardware
Software
Data
People Hardware Software People Data Application سيستم های اطلاعاتی – اهداف اوليه داده را جمع آوری می کند ، آن را به اطلاعات پردازش می کند سپس برای رسیدن به اهداف خاص اطلاعات را به دانش تبدیل می کند. سيستم های اطلاعاتی-طبقه بندی بوسيله ساختارهای سازمانی سیستم های اطلاعاتی می توانند مانند پلی دپارتمانها ، واحدهای تجاری و شرکتها را به هم وصل کنند. سیستم های اطلاعاتی اغلب ...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...
ارتقای کیفیت پژوهش در علوم مدیریتی: رهیافتی جامع با تاکید بر اخلاق پژوهش در دنیای پویای امروز، پژوهش به عنوان سنگ بنای پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه ها، از جمله علوم مدیریتی، نقشی حیاتی ایفا می کند. به ویژه در محیط های دانشگاهی و علمی، که مخاطبان به دنبال درک عمیق و مستند ... ...