حجم فایل : 423.8 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 36
بنام خدا 1388/9/1 1 موضوع: رهنمود هایی برای اجرای استراتژی ها
1388/9/1 2 انواع استراتژی ها استراتژی های یکپارچگی
استراتژی های متمرکز
استراتژی های تنوع
استراتژی های تدافعی
1388/9/1 3 استراتژی های یکپارچگی یکپارچگی عمودی به بالا
مقصود از یکپارچگی عمودی به بالا این است که شرکت با خریدن شرکت های پخش یا خرده فروشی ها می کوشد بر میزان کنترل خود بیافزاید.
یکپارچگی عمودی به پایین
یکپارچگی عمودی به پایین یکی از استراتژی هایی است که شرکت می کوشد در اجرای آن بر میزان مالکیت خود بیافزاید و شرکت عرضه کننده مواد اولیه را تحت کنترل خود درآورد. بویژه زمانی این استراتژی ها مناسب هستند که شرکت به عرضه کنندگان مواد اولیه خود اطمینان کافی نداشته باشد، آن ها قیمت ها را بسیار بالا منظور کنند یا اینک نتوانند نیاز های شرکت را تأمین نمایند. 1388/9/1 4 استراتژی های یکپارچگی یکپارچگی افقی
منظور از یکپارچگی افقی اجرای یکی از استراتژی هایی است که شرکت می کوشد شرکت های رقیب را به مالکیت خود درآورد و بر میزان کنترل بر آن ها بیافزاید. ادغام شرکت ها، خرید شرکت رقیب و بلعیدن شرکت های دیگر ازجمله استراتژی هایی است که شرکت های رقیب به اجرا در می آورند و می کوشند بدین وسیله به میزان زیادی از پدیده ای به نام "صرفه جویی به مقیاس" ستفاده کرده و نیز منابع و شایستگی ها را منتقل نمایند.
1388/9/1 5 استراتژی های متمرکز رسوخ در بازار
شرکت ها در اجرای استراتژی های رسوخ در بازار می کوشند از مجرای تلاش های بازاریابی سهم بازار محصولات و خدمات کنونی خود را افزایش دهند. رسوخ در بازار شامل اقدامات زیر می شود : افزایش عده فروشندگان، افزایش هزینه های تبلیغات، ترویج گسترده برای افزایش فروش، و تقویت روابط عمومی و تبلیغات.
توسعه بازار
منظور از توسعه بازار عرضه خدمات یا محصولات جدید به مناطق جغرافیایی جدید است.
1388/9/1 6 استراتژی های متمرکز توسعه محصول
مقصود از توسعه محصول اجرای یکی از استراتژی هایی است که که در اجرای آن شرکت می کوشد از طریق بهبود بخشیدن یا اصلاح محصولات و خدمات کنونی بر میزان فروش بیافزاید.
1388/9/1 7 استراتژی های تنوع تنوع همگون
منظور از تنوع همگون این است که شرکت می کوشد محصولات و خدماتی جدید ولی مرتبطی را، بر محصولات و خدمات خود بیافزاید.
توسعه ناهمگون
مقصود از تنوع ناهمگون این است که شرکت محصولات و خدماتی جدید ولی بی ربط (نسبت به محصولات و خدمات اصلی خود) به بازار عرضه می کند.
1388/9/1 8 استراتژی های تنوع تنوع افقی
مقصود از تنوع افقی این است که شرکت محصولات و خدمات جدید ولی بی ربط، به محصولات و خدمات خود می افزاید و به مشتریان کنونی ارائه می دهد. در مقایسه با تنوع ناهمگون، خطر اجرای چنین استراتژی کمتر است، زیرا شرکتی که دست به چنین کاری میزند با مشتریان کن...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 70 اسلاید نقش امور مشترکین در کاهش آب بدون درآمد سر فصل مطالب .1مروری کوتاه بر مفاهیم نوین درزمینه آب بدون درآمدوبالانسینگ آب .2مولفه های سیاست ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 86 اسلاید نظام بهداشتی و درمانی وتطبیقی کشور اتریش بررسی نظام بهداشتی، درمانی وتطبیقی کشور اتریش کشور اتريش در نيمکره شمالى و نيمکره شرقى در مرکز ... ...
عنوان کتاب: اینترنت با مغز ما چه می کند؟ نویسنده: نیکلاس کار مترجم: محمود حبیبی گوینده: سید میثاق ابطحی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ها: 329 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 48 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: آیا استفاده از گوگل و شبکههای اجتماعی ما ... ...