حجم فایل : 1.2 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 19
نقش انفورماتیک پزشکی و کامپیوتر در آموزش پزشکان و پرستاران چند نمونه از کاربرد های فناوری اطلاعات در پزشکی مقایسه آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک
بررسي تأثير استفاده از بيماران مجازي در آموزش جراحي دانشجويان پزشكي
برنامه شبيهسازي آموزش مجازي كاشت دندان
مقایسه آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک متغير مستقل روش آموزش
متغير وابسته يادگيري در كليه دانشجويان پرستاري ترم سوم، واحد بهداشت مادر و نوزاد یک
تعداد نمونه سی و سه نفر از دانشجویان الکترونیک حضوری چهار هفته دو ساعت در هفته روش اجرا چهار هفته جلسه توجیهی زمان و مکان نحوه ارتباط محتوا نظرات دانشجويان از نحوه ارائه محتواي درسي مشخصات دموگرافیک دانشجویان شش سؤال حضوری روش جمع آوری اطلاعات الکترونیک نمره امتحانات تأثير روش آموزشي بر يادگيري توانايي استفاده از روش آموزشي استقلال در استفاده از روش بررسي ميزان ياد گيري انگیزش نوزده سؤال شانزده سؤال نتايج به دست آمده از مقایسه آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک نتايج به دست آمده از مقایسه آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک ميزان يادگيري دو روش آموزش سنتي و الكترونيك تفاوت معني دار آماري وجود ندارد
با توجه به اينكه فراگير خود مسؤوليت ياد گيري را در روش الکترونیکی بر عهده مي گيرد، يادگيري عميق تري ايجاد می شود
در روش آموزش الكترونيك تأكيد آموزش بر ساخت دانش و نه الزاما بر كسب دانش است. در واقع ، در اين روش فراگيران ياد مي گيرند كه چگونه ياد بگيرند
در روش آموزش الكترونيك ، توانايي استفاده از روش آموزشي بيشتر است
فراگيران در روش الكترونيك، به اطلاعات بيشتري دسترسي داشته اند
همچنين آموزش به روش حضوري دريك جلسه كلاس درس منجر به احساس خستگي شده و الزام به يادگيري در ساعت مشخص و از پيش تعيين شده مي تواند منجر به محدود شدن فراگير در يادگيري شود
دانشجوياني كه سن بالاتري دارند و شاغل مي باشند از روش آموزش الكترونيك در مقايسه با روش سنتي احساس رضايت بيشتري دارند نتايج به دست آمده از مقایسه آموزش مبتنی بر سخنرانی و آموزش الکترونیک در روش سنتي، با توجه به اينكه محتواي آموزشي به تفصيل از طرف مدرس بيان مي گردد، مي تواند منجر به تسهيل فرايند يادگيري شود
رويكردهاي آموزش فردي و رايانه اي، موقعيت هاي آموزشي خشك و بي روح، مكانيكي و غير انساني هستند و تعامل حياتي و خود جوش ميان استاد و دانشجو و حتي بين خود فراگيران وجود ندارد
در روش آموزش سنتي، انگيزش دانشجويان بيشتر است
بررسي تأثير استفاده از بيماران مجازي در آموزش جراحي دانشجويان پزشكي مصاحبه
شرح حال
معاينه فيزيكي
تشخيص افتراقي
مطالعات تشخيصي
درمان و بحث اهداف پروژه بررسي تأثير استفاده از بيماران مجازي در بهبود عملكرد دانشجويان در حيطه هاي مختلف مهارتهاي باليني بود
مقايسه ميانگين نمرات آزمون ك...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...
ارتقای کیفیت پژوهش در علوم مدیریتی: رهیافتی جامع با تاکید بر اخلاق پژوهش در دنیای پویای امروز، پژوهش به عنوان سنگ بنای پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه ها، از جمله علوم مدیریتی، نقشی حیاتی ایفا می کند. به ویژه در محیط های دانشگاهی و علمی، که مخاطبان به دنبال درک عمیق و مستند ... ...