مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

همايش ايجاد زيرساخت تجاري‌سازي ايده‌هاي دانشگاهي


همايش ايجاد زيرساخت تجاري‌سازي ايده‌هاي دانشگاهي

حجم فایل : 447.9 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 22
بنام خدا همايش ايجاد زيرساخت تجاري‌سازي ايده‌هاي دانشگاهي
معاونت توسعه صنايع پيشرفته در اواخر سال 1381 براساس مأموريت‌هاي قانوني و استراتژي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در جهاني‌سازي صنايع كشور، به‌عنوان يكي از حوزه‌هاي اصلي تمركز سازمان تأسيس گرديد. اين معاونت فرآيند كامل تحقق محصول در حوزه‏هاي مبتني بر فناوري‏هاي پيشرفته را، از مرحله شكل‌گيري ايده تا تجاري‌سازي محصول از طريق ايجاد كسب و كارهاي موجه و در قالب دو حوزه اصلي و استراتژيك توسعه و ايجاد طرح‌ها و توسعه سرمايه‌گذاري اجرا مي‌نمايند. روند جهاني اقتصاد توليد محور (مبتني بر توليد )
فرايند اصلي :
توليد اقتصاد دانش محور (مبتني بر دانش )
فرايند اصلي :
توسعه نوآوري راهكار اصلي توسعه نوآوري ايجاد فرايندهاي حمايتي و
ريسك پذير براي تبديل ايده به محصول است و
فرآيندها ي ديگر در جهت پشتيباني از اين فرآيند طراحي و به اجرا در مي آيد. استراتژي سازمان گسترش در توسعه صنايع هايتك تمركز بر فرآيند نوآوري است، چرا كه نوآوري در واقع موتور محرك صنايع هايتك است.

در چنين شرايطي:
همة اجزاء و ساختارهاي اجرايي در يك كشور بايد حامي و پشتيبان عملكرد روان و سريع اين فرآيند باشند.

ايده ثابت شدن
Concept پايلوت صحه گذاري دانش فني B.P تشكيل
شركت طراحي محصول
نهائي
R&D توليد توسعه بازار ارزش افزوده
اقتصادي تجاري سازي ايده فرايند ايده تا محصول مشخصه هاي اصلي فرايند تبديل ايده به محصول 1- فرايند از 2 بخش عمده متفاوت تشكيل شده است. (توسعه طرح و ايده – توسعه سرمايه گذاري)

2- هر بخش انسان ها و ساختارهاي خاص خود را مي طلبد.

3- فرآيند، گاهاً زمان طولاني براي رسيدن به هدف نياز دارد.

4- همه اجزاء علمي و صنعتي كشور در شكل گيري آن درگير هستند.

5- بواسطه تنوع ايده هاي ورودي و تغيير ماهيت محصول در طي فرايند ، تابع رويه هاي صلب و خشك نيست. عوامل موفقيت در فرايند تبديل ايده به محصول 1- توليد حداكثر ايده هاي ممكن از طريق :
- توسعه فرهنگ نوآوري در كشور
- بكارگيري توان آحاد مردم

2- ايجاد مكانيزم هاي پشتيباني و حمايت به روشهاي مختلف و با انعطاف زياد

3- ايجاد ساختارهاي تحقيقاتي و نوآوري، توسعه كسب و كار با تمركز بر هدف
بسترهاي توسعه فرآيند ايده تا محصول تعاريف
شركت: محلي است كه افراد با تخصص هاي گوناگون فني و غيرفني براي توسعه و فروش محصول و ايجاد ارزش افزوده اقتصادي فعاليت مي كنند.
پژوهشكده: محلي است كه افراد با تخصص هاي گوناگون فني در تيم هاي مختلف به توسعه فناوري مي پردازند.
دانشگاه: محلي است كه افراد با تخصص هاي گوناگون به صورت انفرادي به آموزش و تحقيق براي ...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 172

دیدگاه های کاربران (0)

نمونه سوال آرایش و پیرایش زنانه | 1000 سوال  فنی حرفه ای با جواب

نمونه سوال آرایش و پیرایش زنانه | 1000 سوال فنی حرفه ای با جواب

این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان  فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما