حجم فایل : 104.6 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 47
روشهاي تبليغ محصول مقدمه: با توجه به ازدياد جمعيت ،تنوع سليقه ها ،توليدات،خواسته ها،علايق وبينش هاي فكري ومذهبي متفاوت وتفاوت نظر در سنتها وقبايل مختلف كه حتي در يك كشور داراي گونه هاي متفاوتي مي باشد و براي جمع آوري مسايل ياد شد ه در يك نقطه كه همان نقطه دلخواه ما مي باشد، بايد يكسري مراحل علمي و عملي خاصي را كه نياز به اطلاعات جامعي دارد،طي نمود. در تبليغات اگربه اين موضوع توجه داشته باشيم كه، تبليغ يك منبع كسب اطلاعات و صرفه جويي در وقت براي مصرف كننده وراهي براي رسيدن به هدف نهايي پيام دهنده مي باشد به اهميت آن پي مي بريم. از طرف ديگر تبليغات صنعت و حرفه اي است كه اگر صحيح به آن پرداخته شود، مي تواند ايجاد اشتغال بسيار بالايي را داشته باشد، از يك طرف براي افرادي كه در اين رشته مشغول به فعاليت مي باشند واز طرف ديگر باعث رشد توليد و صنعت ملي و توسعه اقتصادي مي گردد و توليدات غير نفتي را بالا مي برد، زيرا سبب ايجاد رقابت صحيح مي شود و خود اين موضوع به امر صادرات – به جهت بالا رفتن كيفيت- نيز كمك كرده و پيوسته مشاغل جديدي را ايجاد مي كند. بايد دانست كه رشته هاي تبليغات ( تجاري، فرهنگي، سيا سي،مذهبي، نظامي و....) همگي در كليات يكي مي باشند ودر جزئيات اندكي با هم تفاوت دارند، زيرا همگي براي اشاعه وبه بار نشستن به ابزارها،شيوه ها و راهكارهاي تبليغ نيازدارند. همانگونه كه ذكر شد تبليغات خود يك صنعت عظيم است كه بايد از علوم متفاوتي بهره گيرد. پاره اي از آنها عبارتند از: روان شنا سي،مردم شناسي، جامعه شنا سي ، رفتار شناسي، مديريت سازماني، اقتصاد،مديريت صنعتي وعلوم مرتبط با توليد، بسته بندي، گرافيك، طراحي، نقا شي،حسابداري وغيره كه هركدام در محل عملياتي خود بسيار مهم واثر گذار مي باشند. اين را بايد بدانيم كه تبليغات تجاري يك جزء لازم براي اقتصاد مما لك مي باشد. تبليغ سبب رونق اقتصادي، رونق اجتماعي، ايجاد شغل، تحول در بازار، سير تكاملي اجتماع وبالا رفتن فرهنگ مصرف صحيح مي گردد.
در جامعه ي امروزي تبليغات جزء لاينفک اقتصاد و فروش به حساب مي آيد و هر دستگاه سازماني که از آن به نحوه احسن استفاده برد به نتايج غير قابل مقايسه اي با رقبايي که از آن بي بهره اند دست خواهد يافت. درميان رسانه هاي مختلف و مجاري ارتباطي، اينترنت كانالي است كه با جمع كردن عناصر رسانه اي مي توان از آن به عنوان كانال ارتباطي شخصي و كانال ارتباطي غيرشخصي استفاده كرد. از آنجا كه قالب ارتباطي آن چندجانبه است و غناي اطلاعاتي آن بالاست، بنابراين، مي تواند وسيله مناسبي براي استفاده در برنامه هاي ترغيبي و ترفيعي باشد.
اين بررسي، بدون بحث پيرامون قوتها و ضعفهاي اينترنت و با گذار از كنار موضوع تجارت الكترونيك، تنها به معرفي روشها و ابزارهاي برخط (ONLINE) تبليغات و ترفيعات مي پردازد. اين روشها مي تواند درجهت فروش كالا در فضاي الكترونيك و يا در امر بالا بردن ترافيك مراجعان يك سايت كه خود در راس...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 70 اسلاید نقش امور مشترکین در کاهش آب بدون درآمد سر فصل مطالب .1مروری کوتاه بر مفاهیم نوین درزمینه آب بدون درآمدوبالانسینگ آب .2مولفه های سیاست ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 86 اسلاید نظام بهداشتی و درمانی وتطبیقی کشور اتریش بررسی نظام بهداشتی، درمانی وتطبیقی کشور اتریش کشور اتريش در نيمکره شمالى و نيمکره شرقى در مرکز ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 47 اسلاید ناحيهبندي تصاوير تشديد مغناطيسي با استفاده از معيار آنتروپي فهرست مطالب •مقدمات و تعاريف •روشهاي ناحيهبندي •آنتروپي و مفهوم آن در ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 60 اسلاید ناقلین مهم در بهداشت محیط ونحوه کنترل آنها آفت کش ها و تجهیرات کاربردی حشرات چگونه هستند؟ حشرات یعنی جانورانی که ستون فقرات ندارند. همه ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 149 اسلاید مقدمهای بر نظام حسابهای ملی حساب های کلان اقتصاد nآمارهاي مالي دولت (GFS) Government Finance Statistics nآمارهاي پولي و مالي ... ...
عنوان کتاب: اینترنت با مغز ما چه می کند؟ نویسنده: نیکلاس کار مترجم: محمود حبیبی گوینده: سید میثاق ابطحی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ها: 329 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 48 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: آیا استفاده از گوگل و شبکههای اجتماعی ما ... ...