مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

روش های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی


روش های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

حجم فایل : 231.4 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 51
«بسم الله الرحمن الرحیم» کارگاه آموزشی:
روش های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تفاوت اثربخشی ، کارآیی و بهره وری اثربخشی:
انجام کارهای درست (متناسب با هدف بودن)
کارآیی:
انجام درست کارها (حداکثر استفاده از حداقل منابع)

بهره وری
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی سنجش عملكرد دانشجويان و مقايسه نتايج حاصل با هدف هاي از پيش تعيين شده به منظور تصميم گيري درباره فعاليت هاي آموزشي استاد و كوشش هاي يادگيري دانشجويان

سنجش قضاوت تصمیم گیری چهار اقدام اساسی برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان تعيين هدف هاي آموزشي (دستاوردهای یادگیری)
اندازه گیری یا سنجش عملكرد دانشجويان
مقایسه نتایج حاصل با هدف های آموزشی
تصمیم گیری در خصوص فعالیت های آموزشی استاد و کوشش های یادگیری دانشجویان تعیین هدف های آموزشی (دستاوردهای یادگیری) مجموعه دانش، مهارت ها و نگرش های مورد نیاز دانشجویان و دانش آموختگان
(مجموعه شایستگی هایی که دانشجویان و دانش آموختگان باید دارا باشند)

آموزش شایستگی محور
یادگیری شایستگی محور
سنجش شایستگی محور شایستگی های مورد تاکید در برنامه ها و مستندات ملی و بین المللی برقراری ارتباط
رهبری
خلاقیت و نوآوری
دیدگاه سیستمی دانش و تخصص فنی
استدلال و حل مسأله
اخلاق و مسئولیت حرفه ای
کارتیمی پُل دانستن، انجام دادن و شدن




دانش رشته ای
دانش میان رشته ای مهارتهای رشته ای
مهارتهای میان رشته ای ارزشها و نگرشها باورها و عقاید شبکه اطلاعات شغلی (www.onetonline.org) نقشه کشی مفهومی هدف های آموزشی انواع هدف های آموزشی (دستاوردهای یادگیری) هدف های کلی:
قصد و منظور از اجرای یک برنامه درسی (هدف های رشته و مقطع تحصیلی)
هدف های جزئی:
هدف های مرتبط با یک درس خاص
هدف های دقیق:
هدف های مربوط به هر جلسه کلاس طبقه بندی هدف های آموزشی حیطه شناختی:
هدف هايی که با معلومات، اطلاعات و مهارت هاي ذهني دانشجويان سروكار دارند.
حیطه عاطفی:
هدف هايي كه مربوط به علاقه ها، نگرش ها، ارزش ها، گرایش ها و احساسات می شود.
حیطه روانی- حرکتی:
هدف هايی که به مهارت هاي حركتي يا حركات بدني مربوط مي شود. يعني هر فعاليتي كه علاوه بر جنبه رواني داراي جنبه جسماني نيز باشد. سطوح هدف های آموزشی حیطه شناختی سطوح هدف های آموزشی حیطه عاطفی سطوح هدف های آموزشی حیطه روانی- حرکتی چهار اقدام اساسی برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان تعيين هدف هاي آموزشي (دستاوردهای آموزشی)
اندازه گیری یا سنجش عملكرد دانشجويان
مقایسه نتایج حاصل با هدف های آموزشی
تصمیم گیری در خصوص فعالیت های آموزشی استاد و کوشش های یادگیری دانشجویان تهیه آزمون های پیشرفت تحصیلی مهمترين گام در تهي...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 177

دیدگاه های کاربران (0)

78-طراحی روكش به روش آشتو

78-طراحی روكش به روش آشتو

مشخصات نویسندگان مقاله طراحی روکش به روش آشتو علیرضا فرشته صنیعی - دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران چکیده مقاله: راهنمای طراحی که آشتو ارائه شده بود بر اساس مفهوم عمر باقیمانده استوار بود و برای هر نوع روکش قابل استفاده بود ،استفاده از آزمایشات غیر مخرب ... ...

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودنظم بخشی رفتار

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودنظم بخشی رفتار

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودنظم بخشی رفتار در 59 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.توضیحات کوتاه از متن:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو ... ...

پاورپوینت جنگ نرم;مبانی-ابزارها-شگردها و راه های مقابله

پاورپوینت جنگ نرم;مبانی-ابزارها-شگردها و راه های مقابله

سلام دوستان عزیز در این پاور پوینت ۹۰ اسلایدی مطالب کاملی در مورد جنگ نرم گفته شده که امیدوارم استفاده کنید . برخی از سرفصل های این پاورپوینت رو در پایین براتون قرار میدم; 1-انواع جنگ ها 2-تعریف جنگ نرم 3-اهمیت جنگ نرم 4-علت تقابل اسلام و غرب 5-ابزارهای جنگ ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما