حجم فایل : 80.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 33
بنام خدا روش اجرائي طرح تجاري 1-هدف و دامنه كاربرد : ارائه رويه اي جهت تشريح نحوه اصلاح بازنگري و تعيين مسئوليتهاي طرح تجاري بلند مدت و كوتاه مدت مديريت ارشد , مديران اجرائي و بخصوص مدير فرش و واحد فروش سازمان مي باشد . 2-مسئوليت : مسئوليت اجراي اين روش بر عهده مديريت سازمان مي باشد . 3- شرح روش : طرح تجاري (BUSINESS PLAN) : براي بقاء و پيشرفت در بازارهاي جهاني بايد براي فعاليت تجاري هدف وجود داشته باشد و براي رسيدن به اين هدف راهكارهاي لازم مشخص مي شود كه به اين راهكارها طرح تجاري مي گويند
اهداف طرح تجاري بلند مدت : اين اهداف شامل اهدافي است كه سه ساله يا بيشتر به طول مي انجامد . 1-3- دلايل تهيه طرح تجاري: الف: ميزان دارائي يا سرمايه گذاري خارجي مورد نياز را در هنگام لزوم مشخص مي كند
ب: توانائي مديريت ارشد در مديريت طرح تجاري بهبود مي يابد و به اين ترتيب قادر خواهد بود انرژي خود را براي انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرايط بحراني متمركز كند.
ج: روحيه واقع پردازي و آينده نگري را در وجود مديريت ارشد و مديران اجرائي پرورش مي دهد .
د: به تعيين و تشخيص مشتريان، محدوده بازار، استراتژي قيمت گذاري، نحوه رقابت و همكاري در شرايط سخت كمك مي كند .
ه: در صورتيكه در مقاطع سازماني يك طرح تجاري توسط مديريت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شركت حفظ خواهد شد . و: با داشتن طرح تجاري رويدادها و بحرانها كمتر مي توانند باعث تغيير مسير از اهداف تجاري شوند .
ز: موقعيت مناسب و مساعد براي شركت بوجود مي آورد تا سازمان داراي مشترياني وفادار شده و جذب مشتريان توسط رقبا دشوارتر مي شود .
ح: با داشتن يك طرح تجاري مناسب مي توان نيازمندي هاي يك آينده موفق را با واقعيت هاي موجود كنوني مقايسه كرد و ميزان تغييرات موردنياز شركت را تجزيه و تحليل كرد .
ط: نيازهاي فعلي و آينده مشتريان تامين شده جهت نائل شدن به يك موقعيت برتر رقابتي تلاش مي گردد.
2-3 - استفاده از داده ها : همه مديران اجرائي در به روز كردن اطلاعات و ارائه پيشنهادات در رابطه با طرح تجاري سهيم هستند . مديران اجرائي و مخصوصا مديريت بازرگاني شركت مسئوليت جستجوي اطلاعات در مورد فروش ، رقابت ، نيازها و توقعات مشتري و ارتقاء و تعالي سازمان را به عهده دارند . اين اطلاعات در فرم اهداف و برنامه هاي مديران اجرائي به شمارهF0101 ثبت مي گردد كه به عنوان ورودي جلسات بازنگري مديريت در نظر گرفته مي شود . 3-3-محتويات طرح تجاري : يك طرح تجاري شامل اهداف كوتاه مدت تجاري و اهداف بلند مدت تجاري مي باشند و بايد در برگيرنده موارد زير باشد : 1-3-3-فهرست محتويات 2-3-3-خلاصه اجرائي : كه شامل چهارچوب هاي كلي تجاري باشد كه به صورت خلاصه بوده و در برگيرنده آرمانها ، رسالات ، محدوده بازار، حد توان سازمان و نكات برجسته شركت باشد . 4-3-3- مشخصات شركت : در اين بخش كليه مشخصات ش...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
مجموعه ای از سورس کدهای ربات های تلگرام به زبان php سورس ربات ویروس اسکنرسورس فروشگاه سازسورس ربات نظر سنجی سازسورس ربات سازسورس شارژ رایگان سکه ایسورس ربات ویو گیر الماسی با امکانات جالبسورس ربات سرگرم شوسورس عضویت اجباری برای گروهسورس ضد لینک و خوشامد گو با پنل مدیریت ... ...
قسمتی از متن......... منابع آلودگی هوا منابع آلودگی طبیعی: بدون دخالت مستقیم بشر باعث آلودگی هوا میشوند طوفان، گرد و غبار صحرا، آتش سوزيهای خودبخود جنگلها، اقيانوسها، فعاليت آتشفشانها منابع آلودگی مصنوعی: منابعی که با دخالت انسان باعث پخش آلاینده ها در هوا می شوند ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 205 اسلاید QC tumor markers اهمیت سرطان •25درصد مرگ و میر ها در امریکا ناشی از کانسر است سیر مرگ و میر ناشی از کانسر هوچکین ورحم و دهانه رحم و معده به ... ...