حجم فایل : 80.5 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 33
بنام خدا روش اجرائي طرح تجاري 1-هدف و دامنه كاربرد : ارائه رويه اي جهت تشريح نحوه اصلاح بازنگري و تعيين مسئوليتهاي طرح تجاري بلند مدت و كوتاه مدت مديريت ارشد , مديران اجرائي و بخصوص مدير فرش و واحد فروش سازمان مي باشد . 2-مسئوليت : مسئوليت اجراي اين روش بر عهده مديريت سازمان مي باشد . 3- شرح روش : طرح تجاري (BUSINESS PLAN) : براي بقاء و پيشرفت در بازارهاي جهاني بايد براي فعاليت تجاري هدف وجود داشته باشد و براي رسيدن به اين هدف راهكارهاي لازم مشخص مي شود كه به اين راهكارها طرح تجاري مي گويند
اهداف طرح تجاري بلند مدت : اين اهداف شامل اهدافي است كه سه ساله يا بيشتر به طول مي انجامد . 1-3- دلايل تهيه طرح تجاري: الف: ميزان دارائي يا سرمايه گذاري خارجي مورد نياز را در هنگام لزوم مشخص مي كند
ب: توانائي مديريت ارشد در مديريت طرح تجاري بهبود مي يابد و به اين ترتيب قادر خواهد بود انرژي خود را براي انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرايط بحراني متمركز كند.
ج: روحيه واقع پردازي و آينده نگري را در وجود مديريت ارشد و مديران اجرائي پرورش مي دهد .
د: به تعيين و تشخيص مشتريان، محدوده بازار، استراتژي قيمت گذاري، نحوه رقابت و همكاري در شرايط سخت كمك مي كند .
ه: در صورتيكه در مقاطع سازماني يك طرح تجاري توسط مديريت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شركت حفظ خواهد شد . و: با داشتن طرح تجاري رويدادها و بحرانها كمتر مي توانند باعث تغيير مسير از اهداف تجاري شوند .
ز: موقعيت مناسب و مساعد براي شركت بوجود مي آورد تا سازمان داراي مشترياني وفادار شده و جذب مشتريان توسط رقبا دشوارتر مي شود .
ح: با داشتن يك طرح تجاري مناسب مي توان نيازمندي هاي يك آينده موفق را با واقعيت هاي موجود كنوني مقايسه كرد و ميزان تغييرات موردنياز شركت را تجزيه و تحليل كرد .
ط: نيازهاي فعلي و آينده مشتريان تامين شده جهت نائل شدن به يك موقعيت برتر رقابتي تلاش مي گردد.
2-3 - استفاده از داده ها : همه مديران اجرائي در به روز كردن اطلاعات و ارائه پيشنهادات در رابطه با طرح تجاري سهيم هستند . مديران اجرائي و مخصوصا مديريت بازرگاني شركت مسئوليت جستجوي اطلاعات در مورد فروش ، رقابت ، نيازها و توقعات مشتري و ارتقاء و تعالي سازمان را به عهده دارند . اين اطلاعات در فرم اهداف و برنامه هاي مديران اجرائي به شمارهF0101 ثبت مي گردد كه به عنوان ورودي جلسات بازنگري مديريت در نظر گرفته مي شود . 3-3-محتويات طرح تجاري : يك طرح تجاري شامل اهداف كوتاه مدت تجاري و اهداف بلند مدت تجاري مي باشند و بايد در برگيرنده موارد زير باشد : 1-3-3-فهرست محتويات 2-3-3-خلاصه اجرائي : كه شامل چهارچوب هاي كلي تجاري باشد كه به صورت خلاصه بوده و در برگيرنده آرمانها ، رسالات ، محدوده بازار، حد توان سازمان و نكات برجسته شركت باشد . 4-3-3- مشخصات شركت : در اين بخش كليه مشخصات ش...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
نام کتاب : مجموعه اشعار فروغ فرخزاد نویسنده : فروغ فرخزاد فرمت :pdf ... ...
عنوان کتاب: سفر زندگی : داستانی الهامبخش برای پیداکردن پنج بزرگ زندگی نویسنده: جان پی. استرلکی مترجم: ستوده طاهریان گوینده: غلامرضا صادقی، محسن زرآبادی پور، معصومه عزیز محمدی، اعظم حبیبی، سورنا طاهری، کرامت رودساز فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 18 حجم کل فایل ... ...
نام کتاب : جادوی فکر بزرگ نویسنده : دکتر د.شوارتز مترجم : ژنا بخت آور فرمت : pdf ... ...