حجم فایل : 94.4 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 53
به نام خدا روابط عمومی ورزشی تعريف روابط عمومي وظيفه مديريتي
مبتني بر ارتباطات
تعيين مخاطبين كليدي سازمان
ارزيابي روابط با مخاطبين
تقويت روابط مطلوب سازمان با مخاطبين كليدي وظيفه مديريتي برنامه ريزي
سازماندهي
به كار گيري نيروي انساني=كارگزيني
هدايت ورهبري
نظارت و كنترل مبتني بر ارتباطات فردي
بين فردي
گروهي
جمعي مخاطبين كليدي رسانه هاي گروهي
كاركنان و اعضاي سازمان
مشتريان
خيرين
سرمايه گذاران
... ارزیابی روابط با مخاطبین
آیا رابطه دوستانه است؟
آیا رابطه خصمانه است؟
آیا رابطه پرهزینه است؟
با شناخت ماهیت این روابط سازمان می تواند برای هر کدام از روابط فوق، رابطه ای واقع گرایانه اما مطلوب تعریف کند. انواع مخاطب غير مرتبط: بدون علاقه به ارتباط با سازمان
بالقوه:علاقه بالقوه به ارتباط با سازمان دارند ولي تشخيص نداده اند
آگاه : علاقه خود براي ارتباط با سازمان را تشخيص داده اند
فعال: براي ارتباط با سازمان تلاش مي كنند
با اینکه مخاطب فعال در توجه تلاش های روابط عمومی است اما توجه موثر به مخاطب های بالقوه وآگاه، ضرورت دارد. مثال از مخاطبين در ورزش شورای شهری تصمیم می گیرد که یک مرکز تفریحی و محلی را تعطیل کند
غيركاربران مركزبه این مسئله توجه و علاقه ای ندارند(مخاطب غیرمرتبط).
عده ای وجودمرکزبرایشان جالب است ولی از تعطیلی آن آگاه نیستند(مخاطب بالقوه).
عده دیگری درباره تعطیلی شنیده یا خوانده اند(مخاطب آگاه).
گروهي با تصمیم شورای شهرمخالفت و مانع این تعطیلی شوند(مخاطب فعال). روابط عمومی قبل از انجام هر برنامه ریزی باید به ارزیابی وضع موجود و شناخت مخاطبین و نوع ارتباط سازمان با آنها بپردازد و بعد اقدام به برنامه ریزی کند. آیا شما چند سازمان ورزشی را می شناسید که دارای روابط عمومی هستند؟ تفاوت روابط عمومی ورزشی با سایر زمینه ها تفاوت اصلی در نوع محصول است که حیطه عمل و مخاطبین خاص خود را دارد.
ورزش محصول سازمانهای ورزشی است که به دو صورت کالا و خدمت ارائه می شود. رابطه روابط عمومي با بازاريابي
مكمل اما متفاوت هستند
بازاريابي بر مشتری ( داد و ستد) تمرکز دارد.
روابط عمومي بر انواع مخاطب با هدفي فراتر از داد وستد(تمامي مخاطبين بالقوه براي ارتباط، خیرین) تمرکز دارد.
در بازاریابی روابط یک طرفه و از سازمان به سمت بازار است.
در روابط عمومی تعامل دو طرفه وجود دارد.
ارزش روابط عمومی ورزشی درآمدزایی :
از طریق بازاریابی محصولات و خدمات به شکل :
ارتقای برند سازمان،تهیه برند مناسب ( جذاب و متناسب نیازهای مردم و متناسب با محصول)،
تبلیغ کالا در نشریات خود روابط عمومی ( بروشورها،وب سایت، ...)
افزایش اعتبار سازمان در نزد مخاطبان
کاهش هزینه ها
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه نتایج فونداسیونهای تحلیل شده توسط نرم افزار SAFE با نرم افزار المان محدود شبیه سازی خاک PLAXIS امین فلامکی - استادیار، دانشکده مهندسی، دانشگاه پیام نورمحمد زاهدی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی زلزله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر چکیده ... ...
دانلود احیای نوزاد عنوان فایل: دانلود احیای نوزاد نوع فایل : PDF حجم فایل : 2 MB تعداد صفحات یا اسلاید: 43 صفحات شرح مختصر: این فایل شامل اطلاعات جامع و کامل درباره احیای نوزادان است. موضوعات مطرح شده شامل فیزیولوژی تولد، مراقبتهای فوری پس از تولد، ...
اطلاعات محصول طراح: مهدی کاظمی (کاملا تهیه شده توسط طراح در ران وب و اورجینال است) توضیحات قالب کافئین، یک قالب HTML فروشگاهی حرفهای و مدرن با 22 صفحه طراحی اختصاصی، است که یک انتخاب ایدهآل برای ایجاد یک وبسایت فروشگاهی به خصوص فروشگاه چای و قهوه و کافی شاپ میباشد. ... ...
طرح جابر اعتیاد طرح جابر اعتیاد مناسب برای پایه سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس ... ...