حجم فایل : 94.4 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 53
به نام خدا روابط عمومی ورزشی تعريف روابط عمومي وظيفه مديريتي
مبتني بر ارتباطات
تعيين مخاطبين كليدي سازمان
ارزيابي روابط با مخاطبين
تقويت روابط مطلوب سازمان با مخاطبين كليدي وظيفه مديريتي برنامه ريزي
سازماندهي
به كار گيري نيروي انساني=كارگزيني
هدايت ورهبري
نظارت و كنترل مبتني بر ارتباطات فردي
بين فردي
گروهي
جمعي مخاطبين كليدي رسانه هاي گروهي
كاركنان و اعضاي سازمان
مشتريان
خيرين
سرمايه گذاران
... ارزیابی روابط با مخاطبین
آیا رابطه دوستانه است؟
آیا رابطه خصمانه است؟
آیا رابطه پرهزینه است؟
با شناخت ماهیت این روابط سازمان می تواند برای هر کدام از روابط فوق، رابطه ای واقع گرایانه اما مطلوب تعریف کند. انواع مخاطب غير مرتبط: بدون علاقه به ارتباط با سازمان
بالقوه:علاقه بالقوه به ارتباط با سازمان دارند ولي تشخيص نداده اند
آگاه : علاقه خود براي ارتباط با سازمان را تشخيص داده اند
فعال: براي ارتباط با سازمان تلاش مي كنند
با اینکه مخاطب فعال در توجه تلاش های روابط عمومی است اما توجه موثر به مخاطب های بالقوه وآگاه، ضرورت دارد. مثال از مخاطبين در ورزش شورای شهری تصمیم می گیرد که یک مرکز تفریحی و محلی را تعطیل کند
غيركاربران مركزبه این مسئله توجه و علاقه ای ندارند(مخاطب غیرمرتبط).
عده ای وجودمرکزبرایشان جالب است ولی از تعطیلی آن آگاه نیستند(مخاطب بالقوه).
عده دیگری درباره تعطیلی شنیده یا خوانده اند(مخاطب آگاه).
گروهي با تصمیم شورای شهرمخالفت و مانع این تعطیلی شوند(مخاطب فعال). روابط عمومی قبل از انجام هر برنامه ریزی باید به ارزیابی وضع موجود و شناخت مخاطبین و نوع ارتباط سازمان با آنها بپردازد و بعد اقدام به برنامه ریزی کند. آیا شما چند سازمان ورزشی را می شناسید که دارای روابط عمومی هستند؟ تفاوت روابط عمومی ورزشی با سایر زمینه ها تفاوت اصلی در نوع محصول است که حیطه عمل و مخاطبین خاص خود را دارد.
ورزش محصول سازمانهای ورزشی است که به دو صورت کالا و خدمت ارائه می شود. رابطه روابط عمومي با بازاريابي
مكمل اما متفاوت هستند
بازاريابي بر مشتری ( داد و ستد) تمرکز دارد.
روابط عمومي بر انواع مخاطب با هدفي فراتر از داد وستد(تمامي مخاطبين بالقوه براي ارتباط، خیرین) تمرکز دارد.
در بازاریابی روابط یک طرفه و از سازمان به سمت بازار است.
در روابط عمومی تعامل دو طرفه وجود دارد.
ارزش روابط عمومی ورزشی درآمدزایی :
از طریق بازاریابی محصولات و خدمات به شکل :
ارتقای برند سازمان،تهیه برند مناسب ( جذاب و متناسب نیازهای مردم و متناسب با محصول)،
تبلیغ کالا در نشریات خود روابط عمومی ( بروشورها،وب سایت، ...)
افزایش اعتبار سازمان در نزد مخاطبان
کاهش هزینه ها
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
مجموعه ای از سورس کدهای ربات های تلگرام به زبان php سورس ربات ویروس اسکنرسورس فروشگاه سازسورس ربات نظر سنجی سازسورس ربات سازسورس شارژ رایگان سکه ایسورس ربات ویو گیر الماسی با امکانات جالبسورس ربات سرگرم شوسورس عضویت اجباری برای گروهسورس ضد لینک و خوشامد گو با پنل مدیریت ... ...
قسمتی از متن......... منابع آلودگی هوا منابع آلودگی طبیعی: بدون دخالت مستقیم بشر باعث آلودگی هوا میشوند طوفان، گرد و غبار صحرا، آتش سوزيهای خودبخود جنگلها، اقيانوسها، فعاليت آتشفشانها منابع آلودگی مصنوعی: منابعی که با دخالت انسان باعث پخش آلاینده ها در هوا می شوند ... ...
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: pptx (قابل ویرایش و اماده پرینت ) تعداد اسلاید : 205 اسلاید QC tumor markers اهمیت سرطان •25درصد مرگ و میر ها در امریکا ناشی از کانسر است سیر مرگ و میر ناشی از کانسر هوچکین ورحم و دهانه رحم و معده به ... ...