مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

دستورالعمل تشویق وتنبیه کارکنان


دستورالعمل تشویق وتنبیه کارکنان

حجم فایل : 117.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 15
بنام خدا دستورالعمل هاي نحوه تشويق و تنبيه كاركنان ماده 1: تعاريف ارباب رجوع : شخصي است كه جهت دريافت خدمت يا كالا در چهارچوب قوانين و مقررات عمومي به دستگاه هاي مشمول مصوبه مراجعه مي نمايد. ماده 2: واحدهاي ستادي دستگاه هاي اجرايي كه بطور مستقيم با مردم و ارباب رجوع براي ارائه خدمات در ارتباط نمي باشند با تشخيص دستگاه مربوطه مشمول اين مصوبه نمي گردند.
ماده 3: در پايان ارديبهشت هر سال 5 % از كاركنان كه بيشترين درصد برخورد مناسب را داشته اند به شرط اينكه هيچ گونه برخورد نامناسب نداشته اند ، انتخاب و جهت تشويق به رييس دستگاه يا واحد سازماني مربوط معرفي مي نمايد.
ماده 4:تشويق ها: تشويق با امضاي رييس دستگاه يا واحد سازماني با درج در پرونده كارگزيني مستخدم
حداكثر يكماه حقوق و مزايا بعنوان پاداش موضوع ماده 43 قانون استخدام كشوري ماده 5: ارسال اسامي پرسنل منتخب به شوراي تحول اداري دستگاه
بهره مندي از اولويت در استفاده از فرصت هاي شغلي
يك سال تعجيل در ارتقاي گروه ماده 6: جمعبندي نظرات ارباب رجوع توسط واحد امور اداري
ارسال نتايج جمعبندي شده نظرات به شوراي پيشنهادات
در صورت امتياز آور بودن پيشنهادات ، ارائه جايزه به فرد پيشنهاد دهنده ماده 7: رسيدگي به سوء عملكرد كاركنان در اين موارد صورت ميگيرد:
گزارش بازرسان
شكايات ارباب رجوع
ساير ساز و كار هاي نظارتي از نتايج نظرسنجي
ماده 8: ارجاع 5 % از كاركناني كه در 3 ماه متوالي بيشترين تعداد برخورد نامناسب را بر اساس نتايج فرم جمعبندي ماهانه نظرات ارباب رجوع ويا ساير موارد پيش گفت ، در صورتي كه تخلف آنان از مصاديق قانون رسيدگي به تخلفات اداري باشد، با نظر بالاترين مقام دستگاه به : هيئت رسيدگي به تخلفات تبصره 1: احكام مجازات فوق ، با توجه به قانون رسيدگي به تخلفات اداري كاركنان انجام مي شود. تبصره 2: در مورد كاركنان آ زمايشي ( مشمول قانون استخدام كشوري) اگر در يكسال بيش از سه ماه نسبت عدم رضايت ارباب رجوع در مورد آنان بيش از 20 % باشد :
اجراي ماده 20 قانون استخدام كشوري
يا حسب مقررات ، لغو حكم آزمايشي تبصره 3: لازم است مديران نسبت به تغيير شغل و يا معرفي جهت دوره هاي آموزشي كاركناني كه برخورد نامناسب با ارباب رجوع توسط آنان تداوم داشته باشد، اقدام نمايند. ماده 9: در صورتي كه امتياز واحد سازماني تحت سرپرستي مديري بر اساس گزارش بازرس كميته تكريم در سه نوبت متوالي در يكسال ، نا مطلوب تشخيص داده شود و يا نسبت عدم رضايت مراجعين در كل واحد سازماني بر اساس ستون هفتم فرم جمعبندي سالانه نظرات ارباب رجوع بيش از 20 % اعلام گردد يا گزارشات واصله از واحد رسيدگي به شكايات حاكي از عملكرد نا مطلوب واحد سازماني باشد، در مرحله اول بر اساس گزارش ستاد برنامه ريزي تحول اداري استان و يا شوراي تحول اداري از طريق استاندار يا رييس دستگاه مورد تذكر قرار مي گيرد و در صورت تكرار در د...


مبلغ واقعی 23,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 99

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کتاب دیوانه وار
کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2023-1402

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما