مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

جديدترين تکنولوژي ها و اختراعات


جديدترين تکنولوژي ها و اختراعات

حجم فایل : 368.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 14
بنام خدا جديدترين تکنولوژي ها و اختراعات ساعت رويائي کساني که با خوابيدن مشکل دارند و مدت زمان زيادي طول ميکشد تا به خوب بروند 10 دقيقه پس از بستن اين ساعت به خواب ميروند.
اين ساعت با سيگنالهائي که روي نبض ايجاد ميکند, بدن را به خوابيدن تحريک ميکند.
همچنين اگر اين ساعت را براي بيدار شدن تنظيم بکنيد, باهمين تکنيک در همان ساعت شما را سرحال و شاداب بيدار ميکند. بالش هوشمند اين بالش براي کساني است که در هنگام خواب خروپف ميکنند! اگر شما در هنگام خواب خورپوف کنيد اين بالش با تشخيص صداي خروپوف بصورت خودکار شروع به ويبره کرده و شما را به آرامي از خواب بيدار ميکند.همچنين صداي خروپوف شما را ضبط ميکند تا نتوانيد منکر آن شويد ! چتر رنگارنگ اين چتر ميتواند امواج تلوزيوني را دريافت نموده و از طريق پروژکتوري که داخل آن قرار دارد , تصاوير را در داخل چتر پخش کند. همچنين امکان ضبط 20 ساعت تصوير به اين طريق را دارد. ميني يخچال ! اين يخچال کوچک براي خنک نگه داشتن نوشيدني شما که هميشه در کنار کامپيوتر هستيد بسيار مفيد است.
اين يخچال به برق وصل نميشود بلکه انرژي خود را از طريق اتصال به USB کامپيوتر شما بدست مي آورد. ماشين حساب خوشمزه آيا تا به حال هوس کرده ايد که ماشين حساب يا موبايلتان را گاز بگيريد ؟
اگر جواب شما مثبت است , اين ماشين حساب خوشمزه براي شما ساخته شده.
اين ماشين حساب که از جنس شکلات است, امکان انجام محاسبات رياضي به مدت 20 ساعت را دارد, بعد ميتوانيد آن را ميل کنيد.
قيمت اين ماشين حساب $8 است. قلک روي اين قلک يک صفحه نمايش وجود دارد که زندگي روزانه فردي را نشان ميدهد که با پول هائي که شما داخل آن می اندازيد زندگي ميکند. هرچقدر شما پول بيشتري داخل قلک بريزيد اين فرد زندگي مرفه تري خواهد داشت و وسائل بيشتري به خانه خود اضافه خواهد کرد. استخر مصنوعي اگر شما فقط يک استخر کوچک داريد و نميتوانيد شناهاي طولاني انجام دهيد, اين وسيله با ايجاد امواج مصنوعي باعث ميشود بتوانيد مسافت هاي بيشتري شنا بکنيد.همچنين با تنظيم آن, امکان ايجاد ماساژ آبي توسط اين دستگاه فراهم ميشود. شارژر همه کاري اگر تعداد زيادي دستگاه هاي الکترونيکي از جمله موبايل و هدست و لپ تاپ داريد و در شارژ آنها و همراه بردن شارژر آنها مشکل داريد, اين دستگاه همه شارژرهاي شما را به يک شارژر تبديل ميکند و در زمان واحد همه دستگاههاي شما را شارژ مي کند. ويدئو پروژکتور اين وسيله که نسل جديد ويدئوپروژکتورهاست ميتواند در فاصله 10سانتي متري پرده يا ديوار قرار بگيرد و تصاوير را روي پرده پخش کند.
وضوح اين دستگاه 5 برابر دستگاههاي فعلي است و باعث راحتي کنفرانس دهنده براي قرارگرفتن در مقابل پرده ميشود. جاکليدي مطمئن دسته کليدهاي معمولي با سروصداي زياد ناشي از برخورد کليد ها و امنيت پائين باعث اختراع اين دسته کليد شدند. اين دسته کليد, کليدهاي شما را داخل خود نگه ميدارد و فقط با اثرانگشت شم...


مبلغ واقعی 23,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کتاب دیوانه وار
کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2023-1402

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما