مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي


تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي

حجم فایل : 269.8 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 55
تجارت، فروشگاه ، بازار و حراجی های الکترونيکي
(e-Commerce Models,
Internet Shopping, eShop, eMall) مفاهيم اوليه تجارت مشتري(Customer): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده مي‌گيرد و به ازاي آن پول مي‌دهد.
مصرف‌کننده (Consumer): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده خريداري کرده در توليد کالاي ديگر استفاده مي‌کند.
فروشنده(Seller): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را به خريدار ارائه کرده و به ازاي آن پول دريافت مي‌کند.
واسطه(Broker): فردي حقیقی یا حقوقی که کالا، خدمات يا اطلاعات را از فروشنده خريداري کرده به خريدار مي‌فروشد و به ازاي آن پول دريافت مي‌کند.
معامله(Transaction): هر گونه تبادل کالا، خدمات يا اطلاعات را معامله مي‌گويند.
تجارت( Commerceيا Business): هر معامله‌اي که به پول ختم شود.
کالا(Goods): چيزي ملموس که در معامله قابل تبادل باشد.

3 4 موجود بودن کالا، خدمات يا اطلاعات براي فروش
مکان فروش
مکانيسم جذب مشتري
داشتن سيستم دريافت و پرداخت وجوه
داشتن سيستم تحويل کالا یا ارائه خدمات و اطلاعات
داشتن سيستمی برای کالاهاي مرجوعي و معيوب
وجود روشی برای دريافت و مدیریت سفارشات
وجود سرويس پس از فروش برخی از الزامات تجارت 4 5 تعريف تجارت الکترونيکي
(Electronic Commerce) به فرآيند خريد و فروش محصولات يا اطلاعات ازطريق شبکه کامپيوتري (اينترنت،موبايل و بي‌سيم) تجارت الکترونيکي گفته مي‌شود.
هرگونه معاملات يا دادوستدي که از طريق رسانه‌هاي جمعي الکترونيکي همچون تلفن، موبايل، اينترنت، فاکس، تلويزيون و راديو .... انجام پذيرد، مي‌باشد.
5 6 تعريف کسب وکار الکترونيکي
(Electronic Business) تعريف عامتري و جامع‌تري از تجارت الکترونيکي است که نه تنها شامل خريد و فروش، بلکه ويژگي‌هاي نظيرخدمات به مشتريان و همکاري با شرکا، انجام آموزش الکترونيک و انجام داد و ستد با سازمان‌هاي مختلف را نيز شامل مي شود.

در بسياري از موارد دو کلمه تجارت الکترونيک و کسب و کار الکترونيک به جاي هم استعمال مي‌شوند.

6 رویکردهای تجارت الکترونيک ارتباطات(Communication): تجارت الکترونيکي حمل کالا، خدمات، اطلاعات يا پرداخت‌ها از طريق شبکه کامپيوتري مي‌باشد.
تجارت (Trading): تجارت الکترونيکي قابليت خريد و فروش کالا، خدمات يا اطلاعات را از طريق شبکه کامپيوتري يا سرويس‌هاي ديگر فراهم مي‌کند.
فرآيند کسب و کار (Business process): تجارت الکترونيکي فرآيند کسب و کار را به صورت الکترونيکي با تکميل فرآيند کسب و کار از طريق شبکه کامپيوتري انجام مي‌دهد.
خدمات(Services): ابزاري است که خواسته‌هاي دولت‌ها، کارخانجات، مشتريان و مديران را براي افزايش کيفيت و سرعت سرويس‌دهي به مشتريان را برآورده مي‌کند....


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 96

دیدگاه های کاربران (0)

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

گنجینه آلفا

گنجینه آلفا

  محصول صوتی گنجینه آلفا،مجموعه 14 موزیک (امواج باینورال)آلفا می باشد.شنیدن این امواج صوتی در هنگام مطالعه، مدیتیشن و یا استراحت،پیشنهاد میشود. برای شنیدن این موزیک ها شما به یک هدفون و یا هنزفری با کیفیت نیاز دارین.موقع شنیدن موزیک شما باید هدفون سمت راست(R) را دقیقا روی ... ...

دریافت فایل : گنجینه آلفا
طرح جابر نان

طرح جابر نان

طرح جابر نان طرح جابر نان مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر ... ...

دریافت فایل : طرح جابر نان

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما