مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران


بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

حجم فایل : 920.6 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 29
1 2





بررسي تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد
شركتهاي پذيرفته شده
در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران 3 هدف از بررسي، تاثير برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتهاي پذيرفته ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با شناسايي عوامل مهم عناصر آميخته بازاريابي و متغيرهاي مهم تاثيرگذار برنامه‌ريزي بازاريابي بر عملكرد شركتها، نقاط ضعف و قوت وضع موجود شناسايي شوند. همچنين با شناخت فرصتها و تهديدات محيطي زمينه را در جهت ارائه پيشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتيجه دستيابي به ظرفيت بهينه براي ارتقاء عملكرد اين شركتها آماده نمود. 4 ورود به هزاره جديد، تغييرات با شتاب زيادي در حال رخ دادن است امروز شباهتي به ديروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود.
شركت‌هاي موفق در ميادين مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهاني سازي، پيشرفت‌هاي حيرت‌انگيز فناوري بروز بي‌نظمي در اقتصاد و تجارت به وسيله فشارهاي محيطي توجه كنند.
در دهه‌هاي اخير از برنامه‌ريزي و طراحي الگوهاي بازاريابي به منظور سازماندهي مسائل موجود در شبكه پيچيده عوامل تأثير گذار در محيط‌هاي رقابتي كه انسان را قادر مي‌سازد تا درباره آنها به شيوه‌اي ساده فكر كرده و تصميم‌هاي موثري اتخاذ كنند، استفاده شده است
افزايش رقابت در مقياس جهاني منجر به افزايش تعداد شركت‌هايي شد كه در جستجوي فرصت‌هايي در بازارهاي داخلي و بين‌المللي بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پيدا كرده، از موقعيت و بقاي بازار خويش حفظ و حراست كند.
مقدمه : 5 به موازات توسعه و تكامل تفكر بازاريابي ، ايجاد هماهنگي و تعامل سازنده ميان عوامل و متغيرهاي مختلف در بازاريابي براي كسب رضايت مشتري و سودآوري شركت‌ها، مورد توجه قرار گرفت.
در نگرش بازاريابي نوين كه توليد براي پشتيباني از بازاريابي وجود دارد تا بازاريابي براي كمك به توليد و اينكه بازاريابي فقط فروش محصول و خدمات، ترفيع و آميخته بازاريابي نيست، به مفهوم بازاريابي توجه شده است.
بازاريابي شيوه عمل و جهت‌گيري سازماني است كه مشتري در مركز جريان تصميم‌گيري آن قرار دارد. لازم به ذكر است كه تغيير بازاريابي بين‌الملل به بازاريابي جهاني يكپارچه و منسجم و همچنين ظهور يك جهان بدون مرزهاي تجاري، روابط خريدار و فروشنده، نوع بيان و گفتمان بين آنها، نياز مشتريان، ارزش مشتري با محوري بودن. مشتري گرايي و گسترش ارتباطات و تعاملات ارزش محور به جاي روشها و رويكردهاي سنتي از جمله ابعاد مهم و مورد نظر در مطالعات بازاريابي مي‌باشند.

6 الگوي بازاريابي ايران، هدف گذاري، برنامه‌ريزي، اتخاذ استراتژي‌هاي مناسب مربوط به عناصر آميخته بازاريابي به عنوان فعاليت و كاركردهاي اصلي مطرح مي‌شوند و ديگر عوامل متغيرها و مؤلفه‌‌هاي تاثيرگذار مانند مديريت، محيط، بخشبندي و استراتژي‌هاي بازاريابي ...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 148

دیدگاه های کاربران (0)

پرسشنامه اثربخشی و کارایی

پرسشنامه اثربخشی و کارایی

ترجمه شده روایی: دارد پایایی: دارد منبع: دارد(لاتین) ضمیمه فایل دارای 7 سوال قالب: ورد همچنین نمونه سوال و تست با جواب تشریحی درباره تمامی مباحث آمار و احتمالات، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت اسلامی، مدیریت تولید و عملیات پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، استعداد ... ...

دانلود پاورپوینت  اینترا آئورتیك بالون پمپ

دانلود پاورپوینت اینترا آئورتیك بالون پمپ

قسمتی از متن.....   اینترا بالون پمپ یك دستگاه اختصاصی كمكی قلب میباشد در این روش یك كاتتر بالون دار را از طریق شریان فمورال وارد آئورت نزولی كرده و در هنگام سیستول بطن و انقباض بطن چپ وهنگام بسته شدن دریچه آئورت این بالون باد شده و با افزایش حجم در آئورت پرفیوژن كرونری ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما