مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

کارگاه بازار یابی


کارگاه بازار یابی

حجم فایل : 3.2 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 218
به نام خدا کارگاه بازار یابی پيتردراكر
Peter Deraker بازاريابي همه چيز است و همه چيز بازاريابي است Marketing
بازاريابي / بازارگرداني / مديريت بازار 4- همه تلاشهاي نظام‌مند براي شناخت نظام بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشي جامعه و هدفهاي سازمان . 2- بازاريابي دانش انطباق و همسـويي منابع انساني ، مالي و فيزيكي سازمانها با خواست ها و نيازهاي مشتري است . 1- بازاريابی فرآيندی است که از طريق آن افراد و گروهها نيازها و خواسته های خود را از طريق توليد و مبادله محصولات و ارزش با ديگران تأمين می کنند -3 شناسايي ( مشتريان، رقبا و كل بازار )، شناساندن ( كالاها و خدمات به مشتريان) و ايجاد رضايت (براي مشتريان و خودمان). تاریخچه بازاریابی اصول مشترک در تمامی تعاریفی که در خصوص بازاریابی ارائه گردیده و خواهد گردید را می توان به این صورت  عنوان بندی نمود:

1.عرضه و تقاضا میان دو نفر یا دو گروه صورت می پذیرد.
2.فرآیند مبادله میان دو نفر یا دو گروه شکل می پذیرد.
3. مبادله در صورتی محقق می گردد که هر دو طرف ذینفع باشند.
4.از طرفین مبادله نیاز ( صورتی از نیاز یا خواسته ای) آشکار یا پنهان مرتفع میگردد.
5.بازاریابی بر اساس تولید محصول یا شکل گیری خدمت معنی  می یابد.
6.بازاریابی با وجود مشتری معنی می یابد. مفاهيم اساسي در تعريف بازاريابی نياز: بيان کننده حالت محروميت احساس شده در فرد است.
خواسته : شکل برآورده ساختن نيازهاست.
محصول : هرچيزی که خدمتی ارائه می دهد يا نيازی را برآورده می سازد.
تقاضا : توانايی رفع خواسته است.
مبادله : مجموعه اعمالی که طی آن دو طرف،ارزش هايی را با یکديگر معاوضه می کنند.
بازار : محلی برای مبادلات بالقوه. مفاهيم اساسي نيازها، خواستها و تقاضا
كالا
هزينه، فايده و رضايت
مبادله
رابطه
بازار
بازاريابان و مشتريان تا زمانيكه فاصله توليد كننده و مصرف كننده كوتاه بود ، توليد كننده از نيازها ، خواسته ها ، سـلايق ، آداب و رسوم مصرف كننده مطلع بود و به وجــود بـازاريابي و مديريت بازار نيـــازي احساس نمي شـد اما در شرايط اقتصادي كه بسياري از شركت هاي بزرگ مرزهاي ملي را براي فعــاليت هاي تجاري خـود كوچك يافته اند ، جهاني فكر مي كنند ، جهـاني توليد مي كنند ، و در سطح جهاني محصولات خود را توزيع مي نمايند ، فعاليت هاي بازاريابي زيــادي بايد انجـام شـود تا كالا از توليد كننده به مصـرف كننده برسد . در واقع بازاريابي شامل كليه عملياتي است كه در فاصــله توليد تا مصرف باعث تسريع در جريان هدايت كالاها يا خدمات به سوي مصــرف كننده مي گردد . ضرورت بازاريابي تعاريف بازاريابي R بازاريابي يك فرايند اجتماعي و مديريتي است كه به وسيله آن افراد و گروهها آنچه را مي خواهند و نياز دارند ازطريق خلق ، ارائه و تبادل كالا با يكديگر بدست مي آورند.


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 99

دیدگاه های کاربران (0)

پاورپوینت بررسی سبک معماری نئوکلاسیک - همراه با هدیه ویژه

پاورپوینت بررسی سبک معماری نئوکلاسیک - همراه با هدیه ویژه

  فرمت فایل اصلی : پاورپوینت ( ppt ) حجم درحالت فشرده : 1.97 مگابایت تعداد صفحات فایل : 33 اسلاید هدیه محصول : فایل پاورپوینت بررسی معماری سبک رازی-24 اسلاید هردوفایل (فایل اصلی و هدیه) در یک فایل زیپ (zip-winrar) قرار گرفته است.     پاورپوینت بررسی سبک معماری ... ...

دانلود پاورپوینت نامه نگاری

دانلود پاورپوینت نامه نگاری

دانلود پاورپوینت نامه نگاری قسمتی از متن.... عناوین موضوعات کارگاه نامه نگاری و مکاتبات اداری آشنایی با تقسیم بندی نامه ها ریخت شناسی نامه ها شیوه نگارش نامه ها انواع نامه های اداری و مراحل تهیه آنها اصطلاح شناسی مکاتبات اداری نامه ها و شکایات حقوقی اسناد و نوشته های ... ...

حل المسائل کتاب تئوری ماشین و مکانیزم ها، ویرایش چهارم (نسخه Si)، نگارش پناک، شیگلی و یوئیکر

حل المسائل کتاب تئوری ماشین و مکانیزم ها، ویرایش چهارم (نسخه Si)، نگارش پناک، شیگلی و یوئیکر

پاسخ تشریحی تمرین های کتاب تئوری ماشین و مکانیزم ها، ویرایش چهارم، نگارش پناک، شیگلی و یوئیکر با نام انگلیسی: Theory Of Machine And Mechanisms Si Edition solution manual, 4th Ed. by Gordon R. Pennock & Joseph E. Shigley John J. Uicker این مجموعه شامل پاسخ تشریحی تمرین ... ...

فایل پاورپوینت آشنایی با مدل EFQM 2020

فایل پاورپوینت آشنایی با مدل EFQM 2020

مدل تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM یا European Foundation for Quality Management Excellence Model)، یک چارچوب خودارزیابی برای اندازه‌گیری نقاط قوت و زمینه‌های بهبود سازمان در کل فعالیت‌های آن است. اصطلاح “تعالی” به این دلیل استفاده می‌شود که مدل تعالی بر آنچه سازمان ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما