حجم فایل : 405.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 36
هوشمندي بازار به منظور
تعيين استراتژي و برنامه ريزي سوالات کليدي چگونه يک فرايند برنامهريزي استراتژيک کارامد و پايدار ايجاد کنيم؟
هوشمندي بازار چگونه شکل ميگيرد؟
چگونه هوشمندي بازار را در تدوين استراتژي و فرايند برنامهريزي بکار گيريم؟ مسائل مرتبط با رقابت پذيري خارجي در حال حاضر جهاني شدن Globalization
رشد سرسام آور تکنولوژي- بازار و مديريت کردن
افزايش رقابت
انفجار اطلاعات
بدست آوردن مشتريان جديد
مزيت رقابتي از طريق خلاقيت و نوآوري نقش هوشمندي در تعيين استراتژي بسيار حياتي است به خصوص در حال حاضر كه تغييرات محيط هاي كسب و كار به سرعت در حال شكل گيري است. به همين دليل هوشمندي استراتژيك (SI) مورد نياز سازمان مي باشد هوشمندي استراتژيک
Strategic Intelligence فرايند مستمر استراتژيک براي بکارگيري هوش به منظور ايجاد ارزشهاي استراتژيک براي سهولت در تصميم گيريهاي دراز مدت را هوشمندي استراتژيک گويند.
از ديدگاه فرايندي مي توان هوشمندي استراتژيک را به عنوان بخشي از هوشمندي رقابتي Competitive Intelligence در نظر گرفت.
افق زماني هوشمندي استراتژيک گسترده است و تمام اتفاقات گذشته، حال و آينده را پوشش مي دهد . شش نقش اصلي هوشمندي استراتژيک تحليل محيط رقابتي فعلي Competitive Environment
پيش بيني محيط رقابتي آينده
تلاش براي ارائه پاسخهاي فرضي به سوالات واقعي
تعيين و ارزيابي نقاط ضعف داخل شرکت
بکارگيري هوشمندي براي تدوين وپياده سازي استراتژي
تعيين مواردي که استراتژي به طور کامل پايدار و کارآمد نيست هدف نهائي فرايند هوشمند سازي
تسهيل در تصميم گيري هائي است كه بايد به عمل منتهي شود هوشمندي رقابتي
Intelligence Competitive منظور از هوشمندي رقابتي CI، ايجاد سهولت در تصميم گيريها از طريق مهيا کردن اطلاعات کسب و کار به شکل کاملآ فعال و آماده کردن اين اطلاعات بطور صحيح و در زمان صحيح است.
افق زماني CI روي زمان حال متمرکز است و در مواردي اين نگاه به گذشته و آينده نيز تعميم مييابد، به همين دليل براي به کارگيري در سطح استراتژيک کاربرد دارد. بزرگترين تفاوت ميان SI و CI اين است كه SI به صورت جدي بر روي تصميم گيري هاي استراتژيك متمركز است در نتيجه افق ديد وسيع آن بر روي همه وقايع گذشته و حال و اينده گسترش دارد در صورتيكه CI بيشتر جنبه تاكتيكال داشته و افق ديد آن بيشتر بر روي حال و تاحد كمي گذشته و آينده مي باشد هوشمندي بازار
Market Intelligence عبارت هوشمندي بازار Market Intelligence به معني درک محيط کسب و کار در زمان حال با استفاده از فرايندهاي هوشمند براي ايجاد سهولت در تصميم گيري است.
عبارات ديگري مثل تحليل رقبا، تحليل روند تکنولوژي، آگاهي از ذهنيت مشتري هم رديف با هوشمندي بازار است و در زير مجموعه آن قرار مي گيرد.
هوشمند...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
بسمه تعالی پاورپونت آموزش چکیده نویسی - ابزاری کلیدی برای اساتید پژوهش آیا به دنبال راهی هستید تا مهارتهای چکیده نویسی خود را به سطح بعدی ببرید؟ پاورپونت آموزش چکیده نویسی ما، طراحی شده ویژه اساتید پژوهش، ابزاری است که به شما کمک میکند تا با اصول و تکنیکهای ... ...
نخستین کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011 دل مرکز همایش های صدا و سیما (تهران) برگزار شده است. متن کامل 35 مقاله به صورت PDF در این بسته ارائه شده است. محورهای کنفرانس دکو 2011: - چشم اندازو چالش های صنعت مبلمان کشور در بخش های واردات، تولید، توزیع و ... ...
مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح ...
عنوان: خلاصه كتاب عكاسي هنر ميان مايه فرمت فایل: pptx تعداد اسلاید ها: 68 زبان: فارسی دسته بندی: هنر چکیده: عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته میشود. این هنر در اکثر زبانهای جهان فتوگرافی خوانده میشود که ترکیبی از دو ... ...
قانونپیوندهای اجتماعی بین مردم عمل میکند. قانون معرب کلمه یونانی canon است که به فرانسه loiو به انگلیسی law ترجمه میشود.مفهوم عامتری نیز نسبت به قانون وجود دارد. به عبارت دیگر هر چیزی که تنظیم کننده رفتار انسان باشد، قانون نام دارد. این قانون میتواند قوانین فیزیکی باشد ... ...
دعای فرج امام زمان (عج) وکتور کورل 12دعای فرج برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...