
حجم فایل : 799.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 61
بنام خدا مشتری مداری در هزاره سوم
(رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)
محتوای سمینار آموزشی مفهوم مشتری مداری
چراهای مشتری مداری؟
چرا همیشه حق با مشتری است؟
(The customer is allways right)
هنر مشتری مداری چیست؟
چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟
رویکردهای نوین روابط عمومی (PR)
شایستگی های مدیران روابط عمومی
تکنیکهای نوین تبلیغات
تاکتیک های نوین تبلیغات
تاکتیک Win – Win در تبلیغات مفهوم مشتری مداری مهاتما گاندي مي گويد:
مشتري مهمترين بازديد كننده در محدودة كار ماست.
او به ما وابسته نيست، ما به او وابسته هستيم.
او مزاحم كار ما نيست، او هدف كار ماست.
او يك بيگانه در كار نيست، او بخشي از آن است.
ما با انجام كار براي او، لطفي در حق او نمي كنيم، اوست كه با فراهم كردن اين فرصت به ما لطف مي كند. پرمودباترا نيز مي گويد: مشتري مزاحمت نيست، او نان و كره ماست. او پول حقوق و منفعت ما را مي پردازد.
مشتري تنها غازي است كه هر روز تخم طلا مي گذارد و براي هميشه.
پس به او توجه كنيد و ناز او را هم بخريد.
بهترين خدمات ممكن را بكاريد و محصول طلايي برداشت كنيد، همراه با منفعت فراوان. مشتری کیست؟ مشتری کسی است که :
از ما چیزی می خرد
ما به او چیزی می فروشیم
به ما مراجعه می کند
برای او کاری انجام می دهیم
اگر نباشد ما شغلی نداریم
اگر نباشد ما کاری نداریم
مشتری:
در ژاپن خداست.
در انگلستان پادشاه است.
در آمریکا سلطان است.
در هند رئیس است.
در ایران ارباب رجوع است. مشتري
شخصيتي حقيقي يا حقوقي
كه خواستار و يا خريدار
كالا و يا خدماتي است. شخصيت حقيقي : منظور از شخصيت حقيقي هر فردي است كه در جامعه حضور دارد و مستقلا مي تواند به سازماني ها مراجعه كند.
شخصيت حقوقي : منظور از شخصيت حقوقي گروههاي سازمان يافته يا شركت ها يا سازمانهايي هستند كه مي توانند مشتري سازمانهاي ديگر باشند.
خواستار : منظور از خواستار آن مشتري است كه خواهان كالا يا خدمات ما هست ولي تاكنون از آن بهره مند نشده است و ممكن است در آينده از كالا و يا خدمات سازمان ما استفاده كند.
خريدار : منظور از خريدار كسي است كه تاكنون حداقل يك بار از كالا و يا خدمات ما استفاده كرده است.
كالا : منظور از كالا هر توليدي است كه عيني و ملموس است و مشتري بطور واضع كم و كيف آن را درك مي كند.
خدمات : منظور از خدمات مجموعه فعاليتهاي ارتباطي كاركنان و مديران سازمان است كه در هنگام ارايه كالا مشتريان با آن روبرو هستند. چراهای مشتری مداری بازگشت سرمايه در سازمان هاي مشتري مدار 17 درصد و در سازمان هاي معمولي 11 درصد است.
سود فروش در سازمان هاي مشتري مدار 2/9 درصد و در سازمان هاي معم...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
سؤالات تربیت دینی(از من تاخدا) پایه هفتم نوبت اول دی 1404 دارای انواع سؤال: تستی، صحیح و غلط، کوتاه پاسخ، جورکردنی، تشریحی دارای دو صفحه سوال + یک صفحه پاسخنامه فرمت سوالات: pdf و word - نوع فایل: zip پس از دانلود با کلیک راست و زدن اکسترکت از حالت zip خارج ... ...
عنوان فایل: دانلود تحقیق درباره انواع رباط در مفصل ها (pdf,word) نوع فایل: پی دی اف pdf و ورد word حجم فایل: 147.22 کیلوبایت تعدادصفحات : 7 ص زبان : فارسی شرح مختصر: رباطها و تاندونها باعث ایجاد حرکت در بدن میشوند. در واقع میتوان گفت که رباط و تاندون بدن را از ... ...
فایل اتوکد مسکونی سه طبقه درس طراحی فنی با دو طبقه تیپ (طبقه اول و دوم) دارای سایت پلان، پلان فاز 1 طبقات، فاز2 بر روی طبقه تیپ بررسی شده است که شامل : پلان اندازه گذاری،پلان مبلمان، پلان سقف کاذب، پلان تیپ بندی در و پنجره، پلان کف سازی، پلان شیب بندی بام، نماها از چهار ... ...