مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

مشتری مداری در هزاره سوم


مشتری مداری در هزاره سوم

حجم فایل : 799.7 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 61
بنام خدا مشتری مداری در هزاره سوم
(رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات)
محتوای سمینار آموزشی مفهوم مشتری مداری
چراهای مشتری مداری؟
چرا همیشه حق با مشتری است؟
(The customer is allways right)
هنر مشتری مداری چیست؟
چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟
رویکردهای نوین روابط عمومی (PR)
شایستگی های مدیران روابط عمومی
تکنیکهای نوین تبلیغات
تاکتیک های نوین تبلیغات
تاکتیک Win – Win در تبلیغات مفهوم مشتری مداری مهاتما گاندي مي گويد:

مشتري مهمترين بازديد كننده در محدودة كار ماست.
او به ما وابسته نيست، ما به او وابسته هستيم.
او مزاحم كار ما نيست، او هدف كار ماست.
او يك بيگانه در كار نيست، او بخشي از آن است.
ما با انجام كار براي او، لطفي در حق او نمي كنيم، اوست كه با فراهم كردن اين فرصت به ما لطف مي كند. پرمودباترا نيز مي گويد: مشتري مزاحمت نيست، او نان و كره ماست. او پول حقوق و منفعت ما را مي پردازد.
مشتري تنها غازي است كه هر روز تخم طلا مي گذارد و براي هميشه.
پس به او توجه كنيد و ناز او را هم بخريد.
بهترين خدمات ممكن را بكاريد و محصول طلايي برداشت كنيد، همراه با منفعت فراوان. مشتری کیست؟ مشتری کسی است که :
از ما چیزی می خرد
ما به او چیزی می فروشیم
به ما مراجعه می کند
برای او کاری انجام می دهیم
اگر نباشد ما شغلی نداریم
اگر نباشد ما کاری نداریم
مشتری:
در ژاپن خداست.
در انگلستان پادشاه است.
در آمریکا سلطان است.
در هند رئیس است.
در ایران ارباب رجوع است. مشتري

شخصيتي حقيقي يا حقوقي
كه خواستار و يا خريدار
كالا و يا خدماتي است. شخصيت حقيقي : منظور از شخصيت حقيقي هر فردي است كه در جامعه حضور دارد و مستقلا مي تواند به سازماني ها مراجعه كند.

شخصيت حقوقي : منظور از شخصيت حقوقي گروههاي سازمان يافته يا شركت ها يا سازمانهايي هستند كه مي توانند مشتري سازمانهاي ديگر باشند.

خواستار : منظور از خواستار آن مشتري است كه خواهان كالا يا خدمات ما هست ولي تاكنون از آن بهره مند نشده است و ممكن است در آينده از كالا و يا خدمات سازمان ما استفاده كند.

خريدار : منظور از خريدار كسي است كه تاكنون حداقل يك بار از كالا و يا خدمات ما استفاده كرده است.

كالا : منظور از كالا هر توليدي است كه عيني و ملموس است و مشتري بطور واضع كم و كيف آن را درك مي كند.

خدمات : منظور از خدمات مجموعه فعاليتهاي ارتباطي كاركنان و مديران سازمان است كه در هنگام ارايه كالا مشتريان با آن روبرو هستند. چراهای مشتری مداری بازگشت سرمايه در سازمان هاي مشتري مدار 17 درصد و در سازمان هاي معمولي 11 درصد است.
سود فروش در سازمان هاي مشتري مدار 2/9 درصد و در سازمان هاي معم...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 194

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی بالینی غر بالگري) Screening (

دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی بالینی غر بالگري) Screening (

  قسمتی از متن.......   •اپيدميولوژيستها و ديگر كساني كه بيماريها را مطالعه ميكنند درمي يابندكه الگوي بيماري در بيمارستانهابا آنچه درجامعه است متفاوت مي باشد •يعني:بخش بزرگي از هر بيماري (ديابت و فشار خون و...) بيش ازآنچه که به نظر پزشكان و كاركنان بهداشتي مي‌آيد ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما