مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما


مدیریت استراتژیک شرکت پاکشوما

حجم فایل : 69.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 27
تاریخچه شرکت
شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی و عده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. شرکت پاکشو با به کار گیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه موارد شوینده ، بهداشتی و آرایشی نام برد.
تولیدات این شرکت با نام های گلرنگmerit, cloritex, homplus, saftlan,ave در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.
از تولیدات سال های اولیه تاسیس می توان از مایع ظرفشویی ، مایع سفید کننده ، نرم کننده حوله و لباس ، شیشه شوی ، جرم گیر ، شامپو فرش و موکت نام برد که در سال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف انواع شامپو ، مایع دستشویی، خمیر دندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است.
شرکت پاکشو کیفیت را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می کند و آن را کلید موفقیت خود می داند.
چشم انداز شرکت پاکشو
اولین شرکت کیفی شوینده بهداشتی در ایران و مطرح در خاورمیانه و قرار گرفتن در لیست 100 شرکت برتر ایران در سال 1390.

بیانیه ماموریت
تردیدی نیست که بهداشت ، سلامت و زیبایی سه رکن اساسی زندگی است. پاکشو می کوشد با خلق یک برند قوی ، تنوع محصولات ، نوع بسته بندی و سیستم توزیع مناسب به همراه نیروی انسانی زبده خود بتواند ضمن احترام به شلیقه مشتزیان وفادار ، عموم جامعه را به سمت انتخاب محصولی با کیفیت خوب سوق دهد.
پاکشو با بهره گیری از رهبران کارآفرین و کارکنان متعهد و پویای خود که با تکیه بر ارش های سازمانی چون سرآمدی – یادگیری – رقابت پذیری – خلاقیت و نوآوری – مشتری مداری – تعهد و وفاداری و با تلاش مستمر در جهت تولید با بهره وری بالا ضمن ارتقاء کیفیت متناسب با اهداف شرکت برای تحقق آرمان خود ، رشد متوازن ، توسعه پایدار توجه به نیازهای مشتریان توانسته است در عرصه های مختلف اجتماعی با تکیه بر سرمایه های نامحسوس خود (ارزش برند ، نیروی انسانی متعلق) افتخارات بزرگی را تقدیم جامعه نماید. خط و مشی ما
درک نیازهای مشتریان و تامین خواسته های ایشان با ارائه محصولات و کالاهای متنوع و جدید با هدف مشعوف نمودن مشتریان و اخذ سهم شاسیته ای از بازار.
ارتقای دانش ، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان منبع تفکر و با ارزش ترین سرمایه شرکت با هدف دستیابی به اهداف کیفی در کار و زندگی ایشان.
بالا بردن رقابت در بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق بهینه سازی هزینه ها و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود در تولید محصولات با کیفیت.
توسعه و...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 567

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم

دانلود کتاب صوتی چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم

عنوان کتاب: چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم نویسنده: دونالد جی ترامپ مترجم: الهام شریف فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 24 حجم کل فایل ها: 181 مگابایت مدت زمان پخش: 3 ساعت و 40 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: «در دنیایی که بیش از شش میلیارد جمعیت دارد، فقط پانصد و هشتاد ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما