حجم فایل : 69.1 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 27
تاریخچه شرکت
شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی و عده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. شرکت پاکشو با به کار گیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه موارد شوینده ، بهداشتی و آرایشی نام برد.
تولیدات این شرکت با نام های گلرنگmerit, cloritex, homplus, saftlan,ave در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.
از تولیدات سال های اولیه تاسیس می توان از مایع ظرفشویی ، مایع سفید کننده ، نرم کننده حوله و لباس ، شیشه شوی ، جرم گیر ، شامپو فرش و موکت نام برد که در سال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف انواع شامپو ، مایع دستشویی، خمیر دندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است.
شرکت پاکشو کیفیت را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می کند و آن را کلید موفقیت خود می داند.
چشم انداز شرکت پاکشو
اولین شرکت کیفی شوینده بهداشتی در ایران و مطرح در خاورمیانه و قرار گرفتن در لیست 100 شرکت برتر ایران در سال 1390.
بیانیه ماموریت
تردیدی نیست که بهداشت ، سلامت و زیبایی سه رکن اساسی زندگی است. پاکشو می کوشد با خلق یک برند قوی ، تنوع محصولات ، نوع بسته بندی و سیستم توزیع مناسب به همراه نیروی انسانی زبده خود بتواند ضمن احترام به شلیقه مشتزیان وفادار ، عموم جامعه را به سمت انتخاب محصولی با کیفیت خوب سوق دهد.
پاکشو با بهره گیری از رهبران کارآفرین و کارکنان متعهد و پویای خود که با تکیه بر ارش های سازمانی چون سرآمدی – یادگیری – رقابت پذیری – خلاقیت و نوآوری – مشتری مداری – تعهد و وفاداری و با تلاش مستمر در جهت تولید با بهره وری بالا ضمن ارتقاء کیفیت متناسب با اهداف شرکت برای تحقق آرمان خود ، رشد متوازن ، توسعه پایدار توجه به نیازهای مشتریان توانسته است در عرصه های مختلف اجتماعی با تکیه بر سرمایه های نامحسوس خود (ارزش برند ، نیروی انسانی متعلق) افتخارات بزرگی را تقدیم جامعه نماید. خط و مشی ما
درک نیازهای مشتریان و تامین خواسته های ایشان با ارائه محصولات و کالاهای متنوع و جدید با هدف مشعوف نمودن مشتریان و اخذ سهم شاسیته ای از بازار.
ارتقای دانش ، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان منبع تفکر و با ارزش ترین سرمایه شرکت با هدف دستیابی به اهداف کیفی در کار و زندگی ایشان.
بالا بردن رقابت در بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق بهینه سازی هزینه ها و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود در تولید محصولات با کیفیت.
توسعه و...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
مشخصات نویسندگان مقاله مقایسه نتایج فونداسیونهای تحلیل شده توسط نرم افزار SAFE با نرم افزار المان محدود شبیه سازی خاک PLAXIS امین فلامکی - استادیار، دانشکده مهندسی، دانشگاه پیام نورمحمد زاهدی - دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی زلزله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر چکیده ... ...
طرح جابر اعتیاد طرح جابر اعتیاد مناسب برای پایه سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر کلاس ... ...