مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي


قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي

حجم فایل : 313.4 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 23
بنام خدا 1 2 قانون اصلاح ماده (13)
قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي در اجراي تبصره 3 قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي مصوب آذر ماه 1379 مجلس محترم شوراي اسلامي، بدينوسيله، آئين نامه اجرائي ماده مذکور را مشتمل بر 5فصل، 95 ماده، 54 تبصره و 46 بند به شرحي که گفته خواهد شد تصويب مي نمايد : 3 فصل اول بهداشت فردي ماده 1: کليه متصديان و کارگران و اشخاصي که در تهيه، توزيع و نگهداري و فروش و وسائط حامل مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي و اماکن عمومي اشتغال دارند موظفند دوره ويژه بهداشت عمومي را بترتيبي که معاونت سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي تعيين و اعلام مي نمايد گذرانده و گواهينامه معتبر آنرا دريافت دارند.
تبصره 1- مديريت و يا تصدي و اشتغال بکار در هر يک از کارگاهها و کارخانجات و مراکز و اماکن و وسائط نقليه موضوع اين آئين نامه بدون داشتن گواهينامه معتبر موضوع ماده 1 ممنوع است.
تبصره 2- استخدام يا بکارگيري اشخاص فاقد گواهينامه معتبر مندرج در ماده 1 اين آئين نامه در هريک از کارگاهها و کارخانجات و اماکن و مراکز و وسائط نقليه مذکور ممنوع است.
تبصره 3- اشخاصي مانند صندوقدار، باغبان، نگهبان، راننده و نظاير آنها که در اماکن موضوع اين آئين نامه شاغل بوده ليکن با مواد غذائي، آرايشي و بهداشتي ارتباط مستقيم ندارند از شمول ماده 1 فوق و تبصره هاي 1 و 2 آن مستثني مي باشند. 4 ماده 2 : کليه متصديان، مديران، کارگران و اشخاصي که مشمول ماده 1 آئين نامه مي باشند موظفند کارت معاينه پزشکي معتبر در محل کار خود داشته و هنگام مراجعه بازرسين بهداشت ارائه نمايند.
تبصره 1 – کارفرمايان موظفند هنگام استخدام گواهينامه معتبر ماده 1 و کارت معاينه پزشکي آنان را ملاحظه نمايند و ضمن اطمينان از اعتبار آن، آن را در محل کسب نگهداري نمايند.
تبصره 2 – کارت معاينه پزشکي منحصراً از طرف مراکز بهداشت شهرستان مراکز بهداشتي درماني شهري و روستائي وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي صادر خواهد شد. مدت اعتبار کارت فوق براي پزندگان، اغذيه، ساندويچ، بستني و آبميوه فروشان و قنادان و مشاغل مشابه و نيز کارگران کارگاهها و کارخانجات توليد مواد غذائي و بهداشتي فاسد شدني 6 ماه و براي ساير شاغلين موضوع اين آئين نامه حداکثر يک سال مي باشد.
ماده 3 : متصديان و کارگران اماکن و مراکز و کارگاهها و کارخانجات و وسائط نقليه موضوع اين آئين نامه موظفند رعايت کامل بهداشت فردي و نظافت عمومي محل خود را نموده و به دستوراتيکه از طرف بازرسين بهداشت داده مي شود عمل نمايند.
ماده 4 : کليه اشخاصي که در اماکن و مراکز و سائط نقليه موضوع اين آئين نامه کار مي کنند بايد ملبس به لباس کار و روپوش تميز و برنگ روشن باشند. 5 تبصره 1 – کليه تهيه کنندگان مواد غذائي نظير آشپزان، نانوايان و مشاغل مشابه و نيز کارگران کارگاهها و کارخانجات توليد...


مبلغ واقعی 23,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 89

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کتاب دیوانه وار
کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2023-1402

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما