مرجع دانلود پاورپوینت های درسی

دانش امروز، فناوری فرداست. ادوارد تِلِر

سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پیشرفته


سيستم هاي اطلاعاتي مديريت  پیشرفته

حجم فایل : 142.9 KB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 28
سيستم هاي اطلاعاتي مديريت پیشرفته
كتاب درسى: رهنورد، فرج اله، مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی، تهران: نشر نی، 1389
ارزشيابى:
مشاركت در كلاس 10%
تكاليف فردى/گروهی 30%
امتحان نهايى 60%
کارگروهی/فردی:
بررسی و تهیه گزارشی در خصوص یکی از انواع سیستم های اطلاعاتی و ارائه آن در کلاس و پاسخگویی به پرسش های دیگر دانشجویان سیستم های اطلاعاتی مدیریت عصر اطلاعات اين واقعيت كه امروزه سازمان ها در عصر اطلاعات به سر مي برند، با الزامات و محدوديت هايي مواجه هستند كه در گذشته نه چندان دور طرح آنها ضرورتي نداشت.
بدون شك ايجاد سازگاري در ابعاد مختلف سازمان با تغييرات محيطي و استفاده از ابزارهايي كه به مرور پيشرفت فنّاوري در اختيار مديران قرار مي گيرد، نه تنها ضروري است بلكه حيات سازمان ها در محيط هاي فرار (Volatile) و متلاطم (Turbulent) امروزي به اين مهم بستگي دارد.
تحولاتي كه در عصر اطلاعات رخ مي‌دهد سازمان‌ها و دولت‌ها را به صورتي گريز ناپذير به مبارزه مي‌طلبد و مديران را سخت به چالش وا داشته است. عصر اطلاعات عصر اطلاعات با اين معضل آغاز شد كه تصميم گيري در محيط هاي متلاطم بدون دستيابي مستمر به اطلاعات مرتبط عملاَ سردرگمي زيادي را ببار مي آورد. طراحي و استقرار سيستم ها و فنّاوري هاي اطلاعاتي (IS/IT) تلاشي بود در جهت پاسخ گويي به اين نياز كه از عناصر بنيادين عصر اطلاعات به شمار مي روند.
اگر به سيستم ها و فنّاوري اطلاعات (IS/IT) به ديده يك فرصت بنگريم، بايد گفت امكان طراحي اشكال جديد سازماني، سيستم هاي كنترلي جديد، بازمهندسي فرايندهاي سازماني و مانند اينها با اتكا به IS/IT فراهم شده است. ویژگی های عصر اطلاعات درصد قابل توجهي از نيروي كار در پردازش و انتشار اطلاعات دخيل هستند.
اطلاعات به صورت كالاي قابل فروش در آمده كه سازمان‌هايي آن را در پردازش داده‌ها به كار گرفته اند تا براي بدست آوردن درآمد به سازمان‌ها فروخته شود. صنعت اطلاعات به سازمان‌هايي اطلاق مي‌شود كه از خريد و فروش و تجارت اطلاعات، درآمد كسب مي‌كنند.
فناوري‌هاي اطلاعات و ارتباطات خيلي سريع در حال پيشرفت هستند و محور گسترش اطلاعات و بهبود سازماني در ابعاد مختلف هستند.
جهاني شدن امكان تحقق پيدا كرده است. يعني در نظام جهاني شدن بازارها، سرمايه و فناورى به نحوي باهم يكپارچه و ادغام مي‌شوند كه جهان اندازه متوسط خود را از دست ميدهد و به دنياي كوچكي (دهكده جهاني) تبديل مي‌شود. بطوري كه تمام انسان‌ها قادرند در اين جهان به پيرامون خود سريع تر، ارزان تر و بهتر از قبل دسترسي داشته باشند. سمبل اين نظام شبكه اينترنت است.
در عصر اطلاعات ساختار قدرت موازنه سه قطبي از دولت و سرمايه دار/افراد ناشي مي‌شود نه صرفاَ دولت‌ها. ابر انسان‌ها بجاي ابر قدرت‌ها مطرح هستند كه از طريق شبكه اطلاعاتي به يكديگر مرتبط شده اند. چالش هاى عصر اطلاعات ارتقاي آگاهي...


مبلغ واقعی 18,824 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

دیدگاه های کاربران (0)

ارائه (پاورپوینتی) با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاه خاک

ارائه (پاورپوینتی) با موضوع سانتریفیوژ آزمایشگاه خاک

51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجی‌های دستگاه سانتریفیوژ   منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...

با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟

فایل اقدام پژوهی در 29 صفحه بصورت word و قابل ویرایش و دارای فهرست مطالب و منابع با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟ چکیده در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می ... ...

پرسشنامه اثربخشی و کارایی

پرسشنامه اثربخشی و کارایی

ترجمه شده روایی: دارد پایایی: دارد منبع: دارد(لاتین) ضمیمه فایل دارای 7 سوال قالب: ورد همچنین نمونه سوال و تست با جواب تشریحی درباره تمامی مباحث آمار و احتمالات، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت اسلامی، مدیریت تولید و عملیات پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، استعداد ... ...

لطفا برای ارتباط با پشتیبانی از قسمت تماس با ما و ایمیل استفاده نمایید

فروشگاه پاورپوینت فایل اوکی © 2024-1403

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما