حجم فایل : 2.7 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 110
توانمندسازي
کسب و کارهای صنایع کشور فهرست سوال کلیدی
مقدمه
پیمایش وضعیت کسب و کارهای ایرانی
پیمایش وضعیت کسب و کارهای بین المللی
چگونگی توانمندسازی کسب و کارها
وظیفه دولت
راه حل پیشنهادی و تطبیق آن با اسناد بالادستی از مهمترین اهداف دولتها: تسهیل تولید ثروت و افزایش کیفیت زندگی مردم
دستیابی به هدف: مستلزم بنگاه های موفق و توانمند
وظیفه دولت: توانمندسازی بنگاه ها
سوال: چگونه ؟ سوال کلیدی تولید ثروت و افزایش کیفیت زندگی مردم مستلزم بنگاه های
موفق و توانمند
صنعتی و خدماتی است. مقدمه پیمایش چالش های بنگاه های ایرانی
بررسی وضعیت کسب و کارهای موفق در جهان (گزارشات شرکتهای موفق بین المللی، بررسی سیاستهای دولتی موفق، گزارشات مختلف: Lux Research /Forbes / Wolfe )
ارایه راهکار چگونگی توانمندسازی بنگاه ها (پيش نيازها و الزامات) وضعیت کسب وکارهای ایرانی مديريت سنتی فرايندهاي اجرايي بازار
فرصت های کسب و کاري تامین مالی شرکای استراتژیک جریان اطلاعات کسب و کاري خدمات مدیریت پتنت چالش های محیطی و کلان نام تجاری معتبر مشکلات فرهنگی نیروی انسانی ناکارآمد فضای دانشگاهی نامتوازن عدم شفافیت حمایتها تاییدیه ها و ... فقدان موفق ها نبود زنجیره تامین مشکلات خاص مشکلات عام مدیر ایرانی با دغدغه های متعدد و متفرق، آرامش ندارد. شرکتهای ایرانی نحیف و نزار، با حسرت نظارهگر رشد دیگران اند. نتیجه چه باید کرد؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ نمونه موفق ایرانی شركت دوریکا شرکت پويان شرق دوريکا 1377
تولید قطعات پلاستیکی ساختمانی
مدیريت : مهندس سید احسان میرعاقل
طبق آمار 80% از واحدهای پلاستیک غیر فعالند. شركت دوریکا 9 شرکت توليدی 35 واحد در دست احداث
پيمانکاران خارج از خوشه (بيش از 140 واحد)
مونتاژکاران واحدهای کوچک خانگی (150 خانوار)
شركتهاي خدماتي
شركت تحقيق و توسعه
مديريت و بهره وري
كميته ها و تيمهاي چند تخصصي شركت های تولیدی دوریکا (سهامی خاص) شرکت توليدی پويان شرق دوريکا
شرکت توليدی کارنگ پلاستيک
شرکت توليدی آزما صنعت توس
شرکت توليدی بهنيک پلاست
شرکت پشتيبانی و توسعهآرمان دوريکا
شرکت توليدی و تحقيقاتی بنيان دوريکا
شركت توليدي پويا گستر دوريكا
شركت توليدي شروين پلاست
شركت توليدي آريان دوريكا مزایای شركت دوریکا هم افزایی تجمیع فعالیتهای همگن و تولید مشترک
گردش اطلاعات و تجربیات
پتانسیلهای مشترک (واحدهای خدماتی مشترک)
بهبود بازار داخلی و صادرات
افزایش انگیزش کارکنان (جاذبه های تجمیع)
افزايش قدرت تاثیر گذاری و چانه زنی محیطی - صنفی
کاهش قیمت تمام شده و سربار
هویت اجتماعی و فرهنگی و اعتماد به نفس بیشتر
ایجاد برند مشترک
تنوع و ماندارگی محصول
...
مبلغ واقعی 18,824 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 15,059 تومان
این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فرمت فایل: پی دی اف (PDF) ، تعداد: 1000 سوال با جواب این مجموعه شامل 20 دوره سوالات آزمون های فنی حرفه ای می باشد قسمتی از محتوای ... ...